Anbefalte innlegg

Tackar for kampen idag gutta! :D

 

Jeg prøvde å joine et par ganger, men stod at det var feil med noe NAT-greier.. Får prøve seinere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok åpne porter i ruteren din for å få dette fikset.

 

her er en liste over portene : http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-live/troubleshoot/connection-issues/network-ports-used-xbox-live

 

Og du må viderekoble portene til ip adressen til Xboxen.. søk på "portforward xbox 360 --- din router -- " på google, kanskje du finner guide om du ikke veit hvordan dette gjøres :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok åpne porter i ruteren din for å få dette fikset.

 

her er en liste over portene : http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-live/troubleshoot/connection-issues/network-ports-used-xbox-live

 

Og du må viderekoble portene til ip adressen til Xboxen.. søk på "portforward xbox 360 --- din router -- " på google, kanskje du finner guide om du ikke veit hvordan dette gjøres :)

 

Jeg har jo sitti å spilt med mange andre .. Både hostet og joinet andre sine. Satt jo å spilte med noen folk fra bimmers når du inviterte :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her inne som er med i klubben (TUBA) ? Kom 3stk innpå gamet jeg og en kompis kjørte, hadde litt aktiv kniving med 190E'er i A600 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt meg en invite :P

 

Gamertag: LoftyDisc :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt racing på gang i kveld med bilforumet folka, men er bare å joine på for andre også...

Går da i A550 med framhjulstrekkere til å begynne med, så evt. litt DTM med de gode gamle bilene som ble brukt når DTM var på det beste etterpå. Vi begynner klokka. 20.00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er ståa med litt gaming på søndag? Dagen i morgen går bort i messe-sikling! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamertag: Pikoflex

 

Bare add om noen vil spille. Sitter å gamer nå, må bare ordne ferdig Audin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan det ha seg at om du har samme bil som computer`n så har du faen ikke sjangs til og henge på på strekkene: bråk : Pluss at de dytter som de skulle kjørt bilcross.. Haha så dumt: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende de er trimma?:P

 

Spørrs om de bruker no 100hk plugger gitt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har adda noen! Men gamer nå så add: Pikoflex så tar vi en runde:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamertag: Daffy911

Legg til om noen vil ha noen å spille med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ti pinkeagle

 

ønsker inv til klubben :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg også i gang med FM4!

 

V saiintz er brukernavnet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som gidder legge meg til?;)

 

knutraknes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Lurereven var innom lobbyen i går når vi kjørte litt med framhjultrekkerne våre. Bare å joine på, desverre så stakk han før løpet var over. Men oppfordrer til å bygge biler og bli med. Selv om vi tar det litt seriøst når det kommer til racing, lite toleranse for grisete kjøring, i form av torpederinger og rene påkjørsler ellers.

 

Men ikke la dette skremme, jo fler som er med jo bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.