Anbefalte innlegg

Vel nå har jeg nesten blitt ferdig med min bil..mangler litt små detaljer som sorte sideblink, sorte Led baklys, KW Inox 3 senking og 20" hjul.. vel dette koster skjorta og med tanke på at jeg har brukt kunn 4 mnd. på alt dette så tørr jeg ikke nevne kr og øre her hehe.

 

Tenkte jeg skulle vise før bilder og så di nye. Har ikke sett for mange av 8E typen med den stylingen, så håper det blir morro for dere å se som meg å eie : smil :

 

 

Enjoy!!!

DSCF0675.JPG

DSCF0672.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her etter forvandlingen:

DSCF0870.jpg

DSCF0873.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen til hehe...

DSCF0875.jpg

DSCF0876.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen til ... bear with me folks..

DSCF0877.jpg

DSCF0880.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt detaljer ..

DSCF0881.jpg

DSCF0882.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice! Hvor mye ga du for soting? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice! Hvor mye ga du for soting? : klø :

5,500 kr 10 år garanti... helt sykt nøye di folka.. skjerte ut alle glødetråer i bakruta tilogmed.. en hylles til Reklameservice i sandeford. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjerte ut alle bakrute trådene???

Hva mener du med det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjerte ut alle bakrute trådene???

Hva mener du med det??

Hahaha nei sorry jeg som sikkert formulerte meg feil.. han skjerte ut slik at trådene ikke var under filmen.. ikke spørr meg hvorfor men han sa at det kunne bli noen bobler under di..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice bil.. som du sier selv er jeg enig i at du mangler felger å senking.. ;) Men koster fort litt penger det der.... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh! For en sykt nydelig bil! Har ventet på bilder en stund nuh! Blir jo enda bedre da de siste tingene kommer på bilen din! Keep up the good work!! :tilber::tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fin bil du har fått deg der nå :) Eneste jeg ragerte på var passformen til sideskjørtet, skal det være slik (glippe).

 

Digga bakparten, ser veldig sinna ut :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil. Noen spesiell grunn for at du skal ha KW v3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Jo Are, jo den ser sinna ut og kan love deg at den kommer til å bli sinna som F... uten å fortelle mer om det nå ;) Jeg så di glippene og di skal ikke være der..men når man er kunn en mann som er heeelt alene så er det neimen ikke lett å sette på sideskjørt alene nei. men nå skal jeg snart få jekka di opp noen mm og limet på nytt, så da blir det perfekt.

Takk til deg og Jan R. ja skal bli bra og få på resten.. regner vel med at side blinkers og baklykter kommer på plass iløpet av neste mnd. Er jo alltid masse ventetid når man bestiller fra nettet ser det ut som..

 

Og ja Håkon det koster flesk.. kommer jo til å bli en dyr bil detta er jeg redd hehe.. (regnet sammen alle deler,jobb og pølse på shell etter en hard skru dag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil. Noen spesiell grunn for at du skal ha KW v3?

Grunnen er at jeg har det liggende.. bare ikke fått det på. Takk foresten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin plastikk :tilber: så nå er det motor og di store påkostningene som står for tur : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin plastikk :tilber: så nå er det motor og di store påkostningene som står for tur : smil :

Tja... oss imellom så har jeg begynnt... for å ikke røpe for mye ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Tor... :)

 

Skall vi bytte bil? :tilber:

 

Fy F*** så rå bilen din har blitt...

 

Som du sier... du trenger senkesett og ett par hakk større felger

Men, det er en av de fineste 8E A4'ne jeg noen gang har sett :D

Gleder meg til å følge prosjektet ditt videre...

 

Atter en gang; :tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Tor... :)

 

Skall vi bytte bil? :tilber:

 

Fy F*** så rå bilen din har blitt...

 

Som du sier... du trenger senkesett og ett par hakk større felger

Men, det er en av de fineste 8E A4'ne jeg noen gang har sett :D

Gleder meg til å følge prosjektet ditt videre...

 

Atter en gang; :tilber::tilber:

Måtte bare quote deg her nå hehe.. tusen takk for masse skryt.. er alltid koslig med sånn.

Ja jeg skal ha på senkesettet men lurer på om jeg skal vente til etter vintern, slik at jeg kan tilpasse etter di nye felgene.

 

Det som er litt kjipt nå da, før jeg har senka den så har jeg problemer med å få jekka opp bilen pga sideskjørta.. så jeg kjøpte en slik saksejekk på biltema og dette funka greit. MEN hva skjer når jeg får den lenger ned??? hehe.. får bare krysse fingre. Hadde bilen på Møller for EU kontroll og da måtte di skru av klossene på bukken sin for så og skru di på når di hadde plassert armene under bilen.. Så han som hadde kontrollen på bilen hadde sakt at hvis den ble lavere nå så måtte jeg ta service på FORD : eek : for di hadde slik igulvet heis.. hmmm skjønte ikke helt det jeg men men.. det er jo biler som er MYE MYE lavere enn min og der har jeg ikke hørt noe .. jaja det fikser seg sikkert .. for lav vil jeg ha den.. om det må byttes en forfanger i ny og ne hehe.

 

Men for å avslutte her på kvelden så vil jeg rette en stor takk til deg Oddvar, fordi gjennom det du har skrevet og vist hva du har gjort med din bil så har jeg lekt litt copycat :o så jeg vil nesten si at du har selv vært med på og fått min bil slik den ser ut i dag. ;)

God natt Hilsen stolt Audi eier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digger 8E-karosseriet! : ja :

Når det blir senk og felger så blir dette tøft altså!

Kan eg få foreslå m3-spoiler også? : klø :: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nydelig, pent og ryddig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var en skikklig clean og smooth bil må jeg si.Nydelig!!!

 

Det eneste jeg ikke likte var de crom speila.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du!! Tåler du litt kritikk på godt og vondt? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle, M3 spoiler?? hvordan ser den ut? Ja klart jeg tåler kretikk Ola, fyr løs.. man kan jo ikke forvente at alle liker ens bil.

Takk til John Fredrik, Emil Volan og sture. Senking og fleger kommer ikke før jeg er ferdig med motor. (har noe på gang serru) *smiler lurt*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.