Anbefalte innlegg

Måtte bare leke litt, hehe! Ikke noen proff akkuratt :-D

 

Mine felger jooo!! : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice med svarte felger ja

 

Og Nina rå a4 :tilber: , har sjøl lurt litt på svarte felger, men har svart bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine felger jooo!! : eek :

Slapp av Frk. Nina, han har bare lånt dem for å se hvordan min kunne bli hehe.

Vel nå har jeg fått litt av delene til motorn og her er en av di: Stor IC. Håper at jeg ikke må skjere for mye i fangern nå da : gråter :

ic2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ERLEND! du har da kone :D

Hehe! Må da være lov å si sånt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine felger jooo!! : eek :

 

Sitter ikke felgene dine på bilen din lenger??

 

Lånte dem litt, greit Nina?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter ikke felgene dine på bilen din lenger??

 

Lånte dem litt, greit Nina?

 

 

Hehe, bare du legger dem på plass nå du er ferdig så fnis.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre, hehe

 

Møtte foresten bilen din i Tønsberg tidligere i sommer, men uten deg!

Den så bra ut liv, med de nye felgene :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av Frk. Nina, han har bare lånt dem for å se hvordan min kunne bli hehe.

Vel nå har jeg fått litt av delene til motorn og her er en av di: Stor IC. Håper at jeg ikke må skjere for mye i fangern nå da : gråter :

 

Hva er målene på ic'en da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Dette er jo _nøyaktig_ sånn jeg hadde tenkt meg min bil når jeg er ferdig ;) bare at jeg har 2.0 liter uten turbo da..

 

Blir vel beskyldt for å kopiere jeg nå ;)

 

Men.. Kan jeg spørre hvilken produsent du har kjøpt styling fra? Er det ekte Rieger? Du klager jo litt på passform, og Rieger går vel for å ha ganske bra passform.. Eller er ditt kit en replika?

 

I tillegg har jeg planer om å være en smule mer vågal, og kjøpe en "høy" Rieger bakvinge i tillegg. Så helt lik blir dem nok ikke :)

 

Sinnsykt clean og pen bil i alle fall.. Stå på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg din blir en liten "råner" versjon av denne. Hehe! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellu folkens, har mye og gjøre for tia så rekker ikke å være så mye her inne. Så til noen svar:Håkon ic måler : 61 cm lang,25 cm høy og rundt 6-7 cm dyp bred ja du skjønner vel hva jeg mener. Nå håper jeg at jeg får tilpassa den med tanke på fanger og det røret som ligger litt i vegen.. men jeg tar meg friheten til å kikke på det dere har gjort så blir det vel no orndnings håper jeg.

 

Så til Bjørn T : Stylinga er kjøpt fra Caprizone tuning, fikk en veldig god pris av han siden jeg forskudd bet. og tokk full pakke. Dette er org. Rieger siden det fulgte med masse papirer og serfikater (TÜV). Det sto også en rødhvit klistre lapp på alle delene med serienr og masse greier så føler jo at dette skulle være ekte.

Det jeg skrev med passform er vel mer min uvitenhet med tanke på at dette er første gang jeg har gjort dette og er helt alene med å montere dette også. Men jeg måtte bruke demmelen flittig for å få fester til å flukte med brakettene på bilen. Og så syns jeg at hulla til lyktesp. var litt kjipt fresa ut så der skulle jeg ha gjort noe før jeg lakkerte men men.. Så var det kurvelyktene, di måtte jeg tenke og vri hue i mange timer før jeg skjønte hvordan di skulle sitte.. det var verken hull eller fester der så dette måtte jeg frese ut selv. og di kappene som fulgte med måtte jeg også gjøre et stort nr ut av.. vel alt hadde sikkert vært lettere dersom jeg kunne tysk, for det sto noe på di papirene som fulgte med.

Så kommer det en bakvinge men syns den til Rieger er litt for stor for meg.. vil legge linja litt anonym og føler at den blir litt mye.

Syns også at den lille lista som mange har anbefalt meg blir litt liten men tiden vil vise hva jeg velger.

 

Så til frontfangern, der har jeg et lite problem med at venstre side ikke vil lenger inn på skjermen så jeg får en liten glippe på 1cm... og den syns og irriterer meg noe : bh : . Dette har jeg sett på hundre ganger og det er feste i fangern som er 1 cm for langt innpå..

Nå høres det sikkert ut som jeg er veldig kresen eller pirkete ...og ja det er jeg.

Men ellers så er jeg veldig fornøyd Med alt. Jeg skal nå gå over skjøter og se om jeg får det helt optimalt.

Takk for at dere følger med, skal prøve og legge ut bilder av alt som skal på motor og div framover. Håper det blir like morro for dere som det er for meg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette var ganske tøft jeg! : rock :;)

 

DSCF0004_copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, skal merke meg den butikken når jeg skal kjøpe inn mine deler :) Gleder meg til å se hva du skal gjøre med motoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har et par spm til deg :) Iallefall ein fin bil!

 

Har du fått montert den nye ICen?

Kva var prisen på ICen og kor stor?

Har du et bilde av angel eyes i mørke?

 

Kva skal du gjere med motoren da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, hær skal vi alle kommentere litt, så da hiver jeg med på det!

 

For det første, som sakt tidligere en meget pen og gjennomført bil. Som tråden heter "fra gubbebil til Rs4", så er det mye som kan bli bra hær.

 

Jeg personlig er ikke noe som helst fan av sorte felger, da forsvinner liksom vitsen helt. Felgene blir ikke synlige i det heletatt, å det er jo derfor vi kjøper store felger, nettopp for å få dem synlige. Jeg er heller ikke fan av A8 felgene heller, blir liksom for mange eiker (har slike selv da :rolleye: ), MEN disse ble veldig bra i 19-20", så da ble de litt pene likevel. : klø :

 

Kan liksom ikke si nok ganger at bilen blir meget pen når du blir ferdig!!!!!

MEN jeg ville ikke gått for noe Audi merke på siden av bile, blir "litt" for harry for min del. :fy:

 

Hvilken front fanger er det du har?

 

Du har sikkert svart, men innboksen min har vært full!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Are: Drit råe felger.. er det slike A8 feler eller?

Ørjan: Motor oppgradering kommer i form av bilder og tenkst forløpene. Bilde av ic er lagt ut lenger opp samt mål. Bilde av lyktene om kvelden skal jeg legge ut så fort jeg har tatt et. :)

 

Ken Arne: Frontfangern er av typen RS4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, hær skal vi alle kommentere litt, så da hiver jeg med på det!

 

Jeg personlig er ikke noe som helst fan av sorte felger, da forsvinner liksom vitsen helt. Felgene blir ikke synlige i det heletatt, å det er jo derfor vi kjøper store felger, nettopp for å få dem synlige. Jeg er heller ikke fan av A8 felgene heller, blir liksom for mange eiker (har slike selv da :rolleye: ), MEN disse ble veldig bra i 19-20", så da ble de litt pene likevel. : klø :

 

Stor forskjell på helsvarte felger og blanke felger med sort senter da! Men når man ser bilen rett fra siden, så blir ikke kanten så synlig dessverre, men uansett stor forskjell!

 

A8-felgene fås visst i replika som 20 tom, men begynner å lure på om det er en Jesus-felg (som alle snakker om, men ingen har sett...)

 

Kul A4, spes ps med A8 rims og dekor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Are: Drit råe felger.. er det slike A8 feler eller?

Ørjan: Motor oppgradering kommer i form av bilder og tenkst forløpene. Bilde av ic er lagt ut lenger opp samt mål. Bilde av lyktene om kvelden skal jeg legge ut så fort jeg har tatt et. :)

 

Ken Arne: Frontfangern er av typen RS4

 

20" A8 felger ja. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mega pen bil, helt konge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Espen.

Her er det prøvemontering av IC... ser ut som en litt hodebry jobb ja : klø : Sliter litt med kjølerøra til servo.. tror jeg må legge di under ja.

icprøvemont..jpg

icprøvemont2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det her begynner å se sykt bra ut! snakk med Oddgeir Nordskag i klubben. Han har 19" A8 felger med dekk liggende.. Hvis han ikke har solgt de på 5 dager da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det her begynner å se sykt bra ut! snakk med Oddgeir Nordskag i klubben. Han har 19" A8 felger med dekk liggende.. Hvis han ikke har solgt de på 5 dager da..

Takk Erlend jeg kunne godt tenkt meg slike felger men nå har jeg holdt av penger til noe annet, og så er jo vintern her snart så blir nok ikke noe felger før til våren tenker jeg. Har jo lyst på 20" og ;)

Nå skal jeg snart lage en ny tråd i tuning, så blir det mer riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Espen.

Her er det prøvemontering av IC... ser ut som en litt hodebry jobb ja : klø : Sliter litt med kjølerøra til servo.. tror jeg må legge di under ja.

 

jeg fikk bøyd til ett rør på 90grader som jeg la oppe bak den øvre delen av grillen over IC.Hadde samme problemet at jeg ikke fikk plass.Ble helt greit det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha fjærna embleme på siden, men der rekker ikke ferdighetene mine til.

Men fikk fjærne sideblink og dørhåndtak. Ikke 100% men. Jeg likte sort senter best: smil :

DSCF0004_copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns du er fantastisk flink jeg Joakim, du gir meg ideer her : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.