Anbefalte innlegg

Nydelig bil, det skal du ha! Driver selv og bygger A4 (avant) og må si jeg ble inspirert av å lese dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg tenkte på var en slik tynn stål runding som dekker ca 2 cm rundt om eksosen .. og som har eller ser ut som det er skrudd fast....

 

Er det ikke bare å lage selv da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å lage selv da?

Jeg har allerede lagd.. skal bare få satt dei på ... det ble ganske rått.. legger ut bilder så fort som alt er klart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig bil, det skal du ha! Driver selv og bygger A4 (avant) og må si jeg ble inspirert av å lese dette!

Takker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig bil du har Tor! Gleder meg til og få sett detta i virkeligheten ja!

 

OT: Det står i avataren din at du holder til i vestfold/telemark. Skole eller hva styrer du med i begge fylkene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig bil du har Tor! Gleder meg til og få sett detta i virkeligheten ja!

 

OT: Det står i avataren din at du holder til i vestfold/telemark. Skole eller hva styrer du med i begge fylkene?

Tuuuuusen takk Lars Erik :) det var veldig morro og høre. Grunnen til at det står vestfold/telemark er fordi jeg er opprinnelig fra Vinje i Telemark.. og det er jeg ganske stolt av : smil : Og så bor jeg i Horten nå. Men det blir en del turer opp og ned for å besøke familie og slike ting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuuuuusen takk Lars Erik :) det var veldig morro og høre. Grunnen til at det står vestfold/telemark er fordi jeg er opprinnelig fra Vinje i Telemark.. og det er jeg ganske stolt av : smil : Og så bor jeg i Horten nå. Men det blir en del turer opp og ned for å besøke familie og slike ting.

Stemmer stemmer! Men du får nesten få lov til det da: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enormt pene baklykter, vet du om disse lages til avant også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enormt pene baklykter, vet du om disse lages til avant også?

Er ikke helt sikker, ta og søk på E-bay. Det var der jeg fant mine, di er fra usa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt sikker, ta og søk på E-bay. Det var der jeg fant mine, di er fra usa.

 

Takk.

Husker du hvilket merke de er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk.

Husker du hvilket merke de er?

nei merke husker jeg ikke desverre. Er en stund siden jeg bestillte di.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke noen flere innvendige bilder da Tor?

Har lyst å se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke noen flere innvendige bilder da Tor?

Har lyst å se :)

Tjaaaa.. for å være helt erlig så har jeg ikke gjort så mye mer men holder på med å forme til bagasjen i glassfiber som skal lakkes i bilens farge.. dette tar tid (noe som jeg nesten ikke har).

 

Jeg har tenkt å ta masse bilder av bilen ut og innvendig slik den er i dag, så legger jeg ut en lang rekke bilder her. Håper å få til dette ganske snart ;)

 

Hvordan går det med din bil da Oddvar? noe nytt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt lite tid i det siste jeg også...

Men, gjør litt nå og da... har hatt på Xenon, byttet tannstang og dillet litt med diskanthus.

 

Du får ta en titt i tråden min ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump :o

 

Joa.. bilen lever hehe.. jeg har vært lite aktiv skal jeg innrømme.. har masse planer men lite tid og penger. Og nå som vintern er her så blir humøret ikke helt det samme.

 

Men planlagte oppgraderinger er: Ny front , Nye sideskjørt (har ikke noe bilde å vise men det kommer fra USA, legger ut et verdig bilde når den tid kommer), motorprojektet er lagt på is...

 

Stereo: Har laget en form av glassfiber som skal huse mine 2 forsterkere, bilde kommer så fort jeg har fått en lada kamera hehe.

Til sommern blir det mulig ny lakk med gull og sølv flak/partikler i. Luft fjering er også vurdert men forhandler fram en pris i skrivende stund. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men planlagte oppgraderinger er: Ny front...

 

Slik mener du? ... bare noe renere håper jeg :|

 

dirty.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

YES!!! Det stemmer, en slik fanger men med noen små forandringer (hemmlig) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og fremst: Sinnsykt rå bil!! Men det jeg lurer litt på er stereoen din.. Du har kjøpt og betalt subforsterkeren? Den MRD-M605 blokka er nemlig alt for liten til type-x subbene.. Har selv Type-X 12'ern og den største blokka, MRD-M1005 og den er bare såvidt kraftig nok dessverre.. (min mening ihvertfall)

 

amplifier_matching_800.jpg

 

Av tabellen her så ser du at Alpine er enig med meg.. Total Mismatch står det :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.