Anbefalte innlegg

Monterte også inn Xenon pærer i samme slengen. Kjøpte et 6000K kitt fra Dybdevik Trading. Skal få tatt bilder så fort jeg har montert lyktene på bil.. men her er resultatet av Angel Eyes etter min oppskrift (slik jeg vil ha dem)

DSCF0189.JPG

DSCF0179.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik di så ut før er det bilde av tidligere i tråden.. men syns dette ble bedre.

DSCF0181.JPG

DSCF0182.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så i dag har jeg endelig fått montert di nye lyktene med Xenon.. legger ut noen bilder her, men skal få tatt none kveldsbilder også.. men om jeg merket forskjell i dagslys også ?? JA :)

DSCF0215.JPG

DSCF0219.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute nå og tok en prøve tur.. : smil : Dette kan ikke beskrives med ord og heller ikke med bilder .. det må nesten oppleves .. jeg har tatt et parr bilder men får ikke rettferdigjort det virkelige resultatet.

Xenon lyset er sylskarpt og kjølig blått ... men blir nesten som dagslys kan du si. Ble også meget fornøyd med diodene som jeg satte inn i ringene.

Legger med et parr bilder.. men det ble ikke noe bra..bildene sier ikke så mye føler jeg : dum :

DSCF0231.JPG

DSCF0233.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinnsykt rått... utrolig pene de lampene der.. de sto virkelig til bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Arve :) en sykt fin og rå bil du selv har ;) Likte fronten din ja *smiler* PS: er det lov å være med i SilverMafia?? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knallbra resultat... har vurdert å gjøre det samme med mine lykter. kjempefint å se hvordan det ville sett ut: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knallbra resultat... har vurdert å gjøre det samme med mine lykter. kjempefint å se hvordan det ville sett ut: rock :

Takkar og bukkar.... er det noe du da lurer på så bare spørr :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg nye felger hihi.. 19" Carlsson med 225/35 billig dekk hehe

DSCF0274_redigerad-1copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå felger da: rock :

Passa bilen bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag måtte jeg... eller følte for å polere bakpottene.. heeh.. vel så fant jeg ut at det hadde blitt penere med netting i mitten på bakfangern også.. så da var det bare en ting å gjøre.. finne fram tengtools settet og lille Bosch,en. syns selv at det ble mere helt og pent med lik størrelse på nettingen rundt om.

DSCF0312.JPG

DSCF0313.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy fan så pen bilen din er Tor! : sikle :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy fan så pen bilen din er Tor! : sikle :

Ja snakk for deg selv Oddvar hehe er jo helt nydelig din og da :) Er jo litt misunnelig på di baklyktene dine jeg vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,slapp av nå karer! Dere har begge pene biler... :tilber:;)

 

Btw: Tok du av fangeren når du monterte gitter? Må bytte gitter rundt bakpotta mi jeg,lagde hullet til potta ALT for stort i fjor. : bh :: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,slapp av nå karer! Dere har begge pene biler... :tilber:;)

 

Btw: Tok du av fangeren når du monterte gitter? Må bytte gitter rundt bakpotta mi jeg,lagde hullet til potta ALT for stort i fjor. : bh :: rolleyes

Heisann Tom, ja jeg måtte ta av fangern fordi jeg skulle lage disse hullene helt perfekte denne gang.. og resultatet ble veldig bra syns jeg selv.. det jeg prøver og få tak i nå er en slags krom ring som jeg skal lime rundt slik at klippe merkene i nettingen ikke syns.. jeg har sett noen som har slike og det blir helt perfekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Tom, ja jeg måtte ta av fangern fordi jeg skulle lage disse hullene helt perfekte denne gang.. og resultatet ble veldig bra syns jeg selv.. det jeg prøver og få tak i nå er en slags krom ring som jeg skal lime rundt slik at klippe merkene i nettingen ikke syns.. jeg har sett noen som har slike og det blir helt perfekt.

 

Hmm,ok.Hvilke hull? Skrur du fast nettingen? Limt de fast jeg.

Autospar har en tynn list som dyttes innpå nettingen der det er klipt eller skal du ha noe tøffer? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,ok.Hvilke hull? Skrur du fast nettingen? Limt de fast jeg.

Autospar har en tynn list som dyttes innpå nettingen der det er klipt eller skal du ha noe tøffer? : klø :

Hehe ja hulla til eksos stussene mente jeg.. ville ha di så runde og perfekte som mulig. Jeg har også limt di fast med sikca.

 

Det jeg tenkte på var en slik tynn stål runding som dekker ca 2 cm rundt om eksosen .. og som har eller ser ut som det er skrudd fast... hvis du skjønner hva jeg mener.. da ser også potta enda større ut hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, henger vanlegvis på vw delen av forumet. Men her om dagen tenkte eg at eg skulle ta meg en tur på Audi delen, og det var da eg snubblet over denne bilen. Herli bil om eg fer sei det slik. Likte fangerne, flott resultat !

bøyer meg i støvet :tilber: :tilber: stå på !! :D

 

Mvh Joakim Kjærstad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, henger vanlegvis på vw delen av forumet. Men her om dagen tenkte eg at eg skulle ta meg en tur på Audi delen, og det var da eg snubblet over denne bilen. Herli bil om eg fer sei det slik. Likte fangerne, flott resultat !

bøyer meg i støvet :tilber: :tilber: stå på !! :D

 

Mvh Joakim Kjærstad

Tusen tusen takk Joakim, det slike tilbakemeldinger som gjør alt verdt å gjøre med bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja hulla til eksos stussene mente jeg.. ville ha di så runde og perfekte som mulig. Jeg har også limt di fast med sikca.

 

Det jeg tenkte på var en slik tynn stål runding som dekker ca 2 cm rundt om eksosen .. og som har eller ser ut som det er skrudd fast... hvis du skjønner hva jeg mener.. da ser også potta enda større ut hehe.

 

Hmm,du har ikke en link til en nettside med dette,jeg skulle oxo hatt det? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,du har ikke en link til en nettside med dette,jeg skulle oxo hatt det? ;)

Ja hehe hvis jeg hadde funnet det jeg leter etter så skulle du ha fått link.. men jeg får lete vidre og se hva jeg gjør.. Stay tuned ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men har fått gjort litt mer.. eller lettere sakt omgjort noe.. som tidligere i tråden her så ville jeg teste dette med Dump ventil/ pop off.. og dette har jeg kjørt med nå i snart et år .. Har ikke hatt noen problemer med dette .. hverken lugging, nøkking eller noe større bensinforbruk.. men jeg ble så utrolig lei den lyden hehe.. så nå har jeg byttet til bake til denne: DSCF0339.jpg

Og her er den Dobbel stempel poppen.. var jo en fin farge da heeh

DSCF0335.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så måtte jeg rense luft filteret mitt... men hva skjedde??? jo jeg klarte og ødelegge det : bh : et stort rift i den ene siden.. (ikke spørr).. så da ble det denne:

DSCF0319.jpg

DSCF0320.jpg

 

Og slik ser det ut med det nye filtret : smil :

DSCF0331.jpg

DSCF0334.jpg

Har også bestillt meg nye baklykter.. har ventet på disse siden jeg kjøpte bilen hehe.. vel ikke ventet på bestilling men ventet på at noen der ute skulle ta til fornuft å lage di ;)

baklykter1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.