Anbefalte innlegg

Ja klart jeg tåler kretikk Ola, fyr løs.. man kan jo ikke forvente at alle liker ens bil.

 

Sånn generelt så ja, det er vel ikke mange biler som går med disse settene.

Fanger foran og bak er helt ok, mens jeg synes M3 stilen på sideskjørtene

ødelegger de stramme og hele flatene som er på disse 8E bilene. Toningen

så veldig bra ut, og jeg likte den modifikasjonen med ringene foran. Kromriller

i grillen likte jeg ikke, ble for detaljert på den fronten. Ringene bak helt vekk

ser jeg derimot på som :fy:: eek :: smil : Er noe med de sorte feltene ved

tåkelysene som kanskje skulle vært lengre frem i fangeren for å motvirke at

det ser så "langt inni"-montert ut som det gjør for meg.

 

Ellers er det noe i hekken jeg ikke helt klarer å sette fingeren på, fra siden og

slikt synes jeg den mangler en diskret hekkspoiler, men det tror jeg gjør at

helheten av baken blir FOR mye høydemessig, og at det da kanskje er greit

med den bakrutespoileren du har på. Det gjør det vanskelig å si om det er

best nå eller med ren bakrute og hekkspoileren. Kan GODT hende den nevnte

M3 spoileren kan gjøre seg på en måte her bakpå (den ser ut som en liten

list på kanten av bakluka forresten). Siden bilen har fått mer flate fra sidene

mot bakken tror jeg nok ikke det er feil med senk og hjul som du heldigvis har

planlagt. : ja :

 

Var vel en grei kritikk det vel? :)

 

edit: likte ikke de nedre øyelokkene heller... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo jøss tusen takk, ble ikke slakta hehe. Når det gjelder bilder så ser jeg og at det ikke helt stemmer med virkeligheten alltid. Men jeg ble selv skuffa over sideskjørta for på di bildene jeg så så var di ikke helt slik..men men. Jeg satte alt sammen på bil (ALENE) på en kveld, alt tørka i 12 timer. Sånn er det å ha dårlig tid og kunn en bil hehe. Nå som jeg skal ha ferie så skal alt strammes til og prøve og få skjøter til å komme mer sammen.. må si at det ikke var værdens beste fitt detta. Trur jeg skal gå for et annet merke neste gang.

 

Jeg får se hvordan den M spoilern ser ut så mulig den kommer på. Og når det gjelder tåkellysa så var det ikke noen annen måte og få det til på. Skulle selv ønske megden litt andeledes men men.

Jeg tror at mye vil bli bedre når jeg får senka bilen og større hjul... iverfall når jeg lekte meg litt i PS CS.

God natt alle sammen, Tor has left the building : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo jøss tusen takk, ble ikke slakta hehe.

: haha : skulle den det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men når det er sagt ola så er det få biler som går igjennom din krittik på forumet uten å bli komentert negativt så er kansje litt "pirkette"?

 

hehe jaja, ser ingen feil jeg iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant! :D

Er vel sjelden folk får anledning til å lage den ultimate bilen i sin eller

andres øyne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant! :D

Er vel sjelden folk får anledning til å lage den ultimate bilen i sin eller

andres øyne.

 

sant, men kansje ikke denne karen men mange kan sikkert bli litt skuffet når de entusiastisk legger ut bilene sine og første de får høre ofte er senk og felg! støgg ditt og støgg datt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herre min julekveld Ola! Bilen var sinnsykt rå den! Helt clean men råå! Sånn det skal være! Men du klarer ikke å gjøre annet enn å kritisere, rette på eller være uenig her på forumet. Er du en sjalu kis eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fiksa litt på den i PS, senka og større felger.. dette er første gang jeg gjør detta så ble ikke så veldig bra, men ga et lite intrykk på ca hvordan den blir.

chop.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herre min julekveld Ola! Bilen var sinnsykt rå den! Helt clean men råå! Sånn det skal være! Men du klarer ikke å gjøre annet enn å kritisere, rette på eller være uenig her på forumet. Er du en sjalu kis eller?

Når folk spør etter meninger, må man tåle at alle ikke er enig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når folk spør etter meninger, må man tåle at alle ikke er enig ;)

Jo da HVIS man spørr etter meninger så må man tåle det, MEN her ble det ikke spurt etter... Men som jeg har sakt tidligere så har alle en mening, og det er jo bra det for ellers ville det blitt kjedelig. Denne gang sprurte noen meg om jeg tålte kritikk på godt og vondt og jeg svarte ja, så det er ikke så farlig.Det jeg IKKE liker er ubegrunnet dårlige komentarer når man ikke ber om det eller sier det er ok.

 

Jeg håper også at vi kan slutte her med dette. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når folk spør etter meninger, må man tåle at alle ikke er enig ;)

 

Helt enig i det. Men det kan da bli litt mye (hvis det er som det sies at man konstant kommer med kritikk av andres biler). :fy:

 

Men er helt enig med 99% av de som har kommentert bilen din. Bra jobbet, syns helheten din (da med tanke paa hva du sier kommer osv) i bilen er bra, pent stylet, og det er jo en meget pen farge som stylingen kommer fram bra i. : smil :

 

 

Önsker deg lykke til videre med "prosjektet"!!!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Ken Arne :) skal prøve og legge ut bilder av div. ting som skal på plass og blir plassert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo da HVIS man spørr etter meninger så må man tåle det, MEN her ble det ikke spurt etter... Men som jeg har sakt tidligere så har alle en mening, og det er jo bra det for ellers ville det blitt kjedelig. Denne gang sprurte noen meg om jeg tålte kritikk på godt og vondt og jeg svarte ja, så det er ikke så farlig.Det jeg IKKE liker er ubegrunnet dårlige komentarer når man ikke ber om det eller sier det er ok.

 

Jeg håper også at vi kan slutte her med dette. :)

Bare en ting til. Grunnen til at jeg blei litt irritert på Ola er at han gjør ikke stort annet en å rette på folk eller kritisere. Har ikke sett mange tråder hvor han skryter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS! Blei forresten sykt rått når du dro bila gjennom PS en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg også skal få si noe, så syns JEG at den bilen er mer en pen nok orginalt.....lakkering helt ned og masse sänk er mer enn nok i mine øyne (og ikke minst mere diskret)

 

for min smak ble det litt mye plastic fantastic

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil! men som flere har kommentert det mangler felger og senking.

 

Personlig ville jeg nok begynnt i den andre enden, altså først med Felger og senking. Med gubbefelger og husmorfjærer blir det litt halvt liksom.

 

Gleder meg til bilder av bilen når den er ferdig : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ser veldig bra ut! dog litt enig i det som ble sagt om "m3-stil" på sideskjörtene.. Ellers helt nyydelig! Utrolig flott karrosseri i utgangspunktet, og det ble ikke noe värre av dette! :) Felger og senk er ikke noe tema å ta opp, for det kommer jo!

 

Det som derimot jeg er MEGET nysgjerrig på, er hva planen for motor er?! : smil :

 

Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bare leke litt, hehe! Ikke noen proff akkuratt :-D

A4 RS4 loock.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jiiiiiiiiiseeeessss Joakim synsykt rått. Har tenkt på sorte felger ja... hmmm tenke tenke :)

Detta var synsykt rått. Hvordan får det det til hvis hjula du legger over bilde dekker bilen? Tenker på og viske ut litt av hjula for å få fram karossen?? Eller kanskje det gjøres på en annen måte?? Ble jo veldig rått detta da Joakim. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er RÅÅÅÅÅÅ Så ikke dum ut med svarte felger heller. Ser frem til du blir ferdig med den. Stå på du.

Retferdig kritikk er greit. det må vi alle tåle. Men noen kan gjærne gjøre det litt ubegrunnet. Og noen er bare sjalu (jeg er det) : rock :

 

MVH.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig bra ut den siste PS'n med de felgene, det kledde bilen iogmed at du har så sota ruter, så ble det "cleant" og pent! På en superrå stylet bil ;)

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nina Marie har jo sorte felger på stasj'en sin. Sinnsykt fint, nesten like fint som hun! Hihi! :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nina Marie har jo sorte felger på stasj'en sin. Sinnsykt fint, nesten like fint som hun! Hihi! :rolleye:

ERLEND! du har da kone :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort så vakent bra ut! Sølvkanten gjør overgangen smooooth! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.