Anbefalte innlegg

Så du har kjørt med åpen dumpventil uten noen problemer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elo! Blitt veldig bra den bilen din nuh!! Veldig pen å se på.. Bare venter på å få se den live snart! Selvfølgelig med baklyktene du har bestillt!! Nydelig bil!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du har kjørt med åpen dumpventil uten noen problemer?

Ja det stemmer.. skulle bevise dette siden en hvis person sa det ikke gikk.. MEN jeg har vært heldig.. veldig heldig.. vet om en annen med samme bil.. samme mod og år.. og der ble det problemer.. så jeg kan ikke si hvorfor det fungerte for meg.. men det var morro di første ukene ivertfall hehe.. med tanke på lyden : smil : men nå var jeg bare lei : gråter : så derfor byttet jeg tilbake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det stemmer.. skulle bevise dette siden en hvis person sa det ikke gikk.. MEN jeg har vært heldig.. veldig heldig.. vet om en annen med samme bil.. samme mod og år.. og der ble det problemer.. så jeg kan ikke si hvorfor det fungerte for meg.. men det var morro di første ukene ivertfall hehe.. med tanke på lyden : smil : men nå var jeg bare lei : gråter : så derfor byttet jeg tilbake.

 

Hmmm, ja jeg monterte nemlig resirk. på min lørdag.. Da forsvant jo all lyden.. Var litt kjedelig det også.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elo! Blitt veldig bra den bilen din nuh!! Veldig pen å se på.. Bare venter på å få se den live snart! Selvfølgelig med baklyktene du har bestillt!! Nydelig bil!!

Ja det skal du få se vettu Richard.. :) Og takker for dine pene ord : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, ja jeg monterte nemlig resirk. på min lørdag.. Da forsvant jo all lyden.. Var litt kjedelig det også.. :P

Hmmmm du har vel montert den riktig vei?? jeg bare spørr.. fordi jeg har forsatt lyd bare litt mer normal.. kan du si.. litt mer ekte syns jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm du har vel montert den riktig vei?? jeg bare spørr.. fordi jeg har forsatt lyd bare litt mer normal.. kan du si.. litt mer ekte syns jeg.

 

Jeg har montert den slik... Vertfall slik jeg ble fortalt den skulle monteres... Retur går mellom LMM og turbo..

dump_valve.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sakt så skal det inn en meget større turbo men alt koster penger... mye penger.. iverfallnår man skal ta alt på en gang: styling, felger, soting, motor, senk ... ja dere skjønner.. jeg syns selv jeg har fått til det meste på kort tid så jeg takker for deres tolmodighet.. med tanke på denne tråden..

 

Men det neste som skal monteres nå er : race kat, down pipe og en litt modda mittpotte : smil :

 

Bilder kommer så fort det er montert.. eller kanskje under montering ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert den slik... Vertfall slik jeg ble fortalt den skulle monteres... Retur går mellom LMM og turbo..

Ja dette er slik jeg har montert den.. må si at den cromma var jo rå da :) jeg skal ta opp lyden tenkte jeg og legge ut en direkte link til lyden her.. må bare få til det først hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbotrykk du kjører på da? Jeg har ca 0,8 nå og det eneste jeg får er en bitteliten "psh" lyd... Hører den såvidt med ruta åpen og hodet ut.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbotrykk du kjører på da? Jeg har ca 0,8 nå og det eneste jeg får er en bitteliten "psh" lyd... Hører den såvidt med ruta åpen og hodet ut.. :P

Huff da Stig det hørtes ikke noe morro ut.. jeg har et trykk fra 1 til 1.1-1.2 og jeg hører den ganske godt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff da Stig det hørtes ikke noe morro ut.. jeg har et trykk fra 1 til 1.1-1.2 og jeg hører den ganske godt..

 

Kan det være fordi jeg har satt den helt borte ved innsuget da? så går slangen helt tilbake til røret mellom turbo og lmm?

 

Den virker vertfall for etter montering av den er det ikke jaging på turtall o.l...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe fin bil du har. Bra jobba:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe fin bil du har. Bra jobba:)

Takker Thomas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være fordi jeg har satt den helt borte ved innsuget da? så går slangen helt tilbake til røret mellom turbo og lmm?

 

Vel jeg satt den der TS satt den.. og det er der den org. bosh(en) satt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel jeg satt den der TS satt den.. og det er der den org. bosh(en) satt.

 

Du kunne ikke tatt ett bilde av hvor den sitter hos deg da? :) Hadde vært evig takknemlig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kunne ikke tatt ett bilde av hvor den sitter hos deg da? :) Hadde vært evig takknemlig! :)

Klart vi fikser det. Mener å ha noen bilder av dette i denne tråden jeg : klø : men sikkert ikke godt å se hva som går hvor :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart vi fikser det. Mener å ha noen bilder av dette i denne tråden jeg : klø : men sikkert ikke godt å se hva som går hvor :)

 

Du hadde ett bilde men var så vanskelig å se hvor den var.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hadde ett bilde men var så vanskelig å se hvor den var.. :P

Du har PM!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så må jeg bare legge ut dagens verktøy fra Biltema hehe. Denne avbitern/avskreller har vært helt fantastisk med tanke på muligheter og pris.

 

 

Avmantlingstang heter det,måtte bare nevne det,avskreller nei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avmantlingstang heter det,måtte bare nevne det,avskreller nei!

Hehe godt at folk passer på her ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått mine baklykter... jeg har ventet lenge på at noen skulle lage nettopp slike som dette:

resized_DSC_0003.jpg

Det var også ganske bra passform, selv om dette er langt fra noe orginalt.

resized_DSC_0013.jpg

resized_DSC_0005.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de kledde bilen meeeget godt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så meget bra ut Tor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker.. ja jeg har leita lenge etter di riktige lyktene.. og syns jeg var heldig her. Så nå mangler jeg kun sorte side blinkers.. (får håpe NBS har fått inn)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.