Anbefalte innlegg

må man ha hjelm? og er det nødvendig å bolte fast suben i bagasjen....., er på en sedan, så kommer ikkeinn i coupen uansett .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å hilse på meg det :D

DSCN0264.sized.jpg

 

Om du ikke kjenner meg igjen med den hjelmen, og et stort videokamera i handa så sliter du ;) Også lønner deg seg å hilse på for da filmer jeg mere av bilen din :D

 

Får håpe vi får en bra helg folkens! Sitter her og gjør meg klar til å få filmet mest mulig av treffet så vi kan få en film på forumet her etterpå som et minne.

 

Mvh

Tor Morten Berg

Har meldt meg på og fått rom. Er foresten ett dobbeltrom så hvis noen sliter med plass er det bare å si ifra. Have funn alle sammen så ses vi der oppe: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må man ha hjelm? og er det nødvendig å bolte fast suben i bagasjen....., er på en sedan, så kommer ikkeinn i coupen uansett .....

sikkert kult å kjøre med utoverbulker på bakskjermene dine;) hjelm er påkrevd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer på lørdag, dagstur for å se på bare!

isbane med FWD og vanlig piggdekk holder jo ikke på vanlig vei engang uten at det spinner, og da er det ikke noe gøy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer på lørdag, dagstur for å se på bare!

isbane med FWD og vanlig piggdekk holder jo ikke på vanlig vei engang uten at det spinner, og da er det ikke noe gøy!

Hvor langt er det fra Gjøvik (evt Lhmr/Hamar) til dit vintertreffet er..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører ifra elverum. vet ikke hvor langt det egentlig er 30mil en vei kanskje.. hakke peiling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor langt er det fra Gjøvik (evt Lhmr/Hamar) til dit vintertreffet er..?

sjekket på gulesider ifra lillehammer, og da var det 24 mil til røros ell noe, så er vel 28-30mil en plass fra lillehammer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har ledig soveplass ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til informasjon her igjen så kjører vi i samlet tropp fra Oslo/Statoil Furuset klokken 12:00 i morge... Bare å henge på i kolonnen for dem som vil oppover. Vi kjører østerdalsveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har ledig soveplass ?

Ja jeg har 1 seng ledig.

 

 

Hva er kravene for hjelm?

Hva pakker egentlig folk? Skal jeg ta med ski eller får jeg ikke tid til dette?

Noen som pakker med noe smart de vil dele som kansje andre har glemt å tenke på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg har 1 seng ledig.

 

 

Hva er kravene for hjelm?

Hva pakker egentlig folk? Skal jeg ta med ski eller får jeg ikke tid til dette?

Noen som pakker med noe smart de vil dele som kansje andre har glemt å tenke på?

 

Snørekjøring på isen bak UrKøntry`n min ka sikkert fikses om det var sånn ski du tenkte på: smil :

 

Alpinanlegget der er gigantisk, så det handler vel da egentlig bare om prioritering!?! Dagene er jo ennå ikke så lange, og tiden nede på isen går fort når mann har det gøy ;)

 

 

 

Byttet kaliperne, skivene og klossene bak idag, monterte på Redstuff :evil: Tipper det blir knall, brekket mitt stod plutselig opp fra de døde så nå blir det bremsing og gassing, brekking og diffsperre om en annen, weee

 

Sees på isen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som pakker med noe smart de vil dele som kansje andre har glemt å tenke på?

 

Ta med fotposer og godt skotøy, et liggeunderlag å stå på er greit så isolerer det litt ekstra godt mot kulda fra isen. Husker det var kaldt på bena i Sigdal i fjor, Brrr

 

Ta med en termos med kaffe i det er knall og du blir sikkert populær hos trønderne som kanskje trenger å spe på med litt krutt i lykkevannet sitt.

 

Tannbørste er også greit ;)

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

isbane med FWD og vanlig piggdekk holder jo ikke på vanlig vei engang uten at det spinner, og da er det ikke noe gøy!

 

..men isbane oppkjørt med rallypigg gir forbausende godt feste til og med med piggfritt :) Bare prøv så skal du se du blir hekta : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kravene for hjelm da? Er det greit bare du har hjelm eller må det være motorsport hjelm? Har MC hjelm. Cross hjelm. Alpin hjelm. Moped hjelm. Stilles det noen krav til hjelmen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kravene for hjelm da? Er det greit bare du har hjelm eller må det være motorsport hjelm? Har MC hjelm. Cross hjelm. Alpin hjelm. Moped hjelm. Stilles det noen krav til hjelmen?

 

Det har ikke vært stilt krav til type hjelm tidligere. Bruk den du synes er mest behagelig å ha på, en eller annen form for halvhjelm er vel det greieste inne i bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk. Var det jeg håpet på for alpinhjelmen dekker ikke så mye for sidesikten som resten av hjelmene gjør. Nå er jeg 90% pakka så da er det vel bare å hoppe i seng og drømme om runder med spinnende dekk og sikt ut sidevinduet:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart avreise. Blir så bra det her. : rock :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

200'en EU godkjent og registrert idag. Skiltene er klina på, så da er man nesten klar : rock :

 

(må bare fikse litt småplukk, som f.eks. kalipre som henger :o og kanskje få trimma og skrudd litt turbotrykk :evil: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk alle sammen for et bra treff!

 

Bildet nedenfor viser hva som skjedde på treffet i følge GPS'en :) .

(Svingene på banen kom ikke så tydelig frem, de føltes mye bråere når en var ute på banen, men det skal også sies at de ble slakkere og slakkere utover dagen...)

29234613.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, bra Dag Henning... : haha :

 

Ser ut som det er nesten rett fram bortsett fra de to langsvinga, ble det ikke bra fart bortover langsidene? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En stooooor takk til arrangørene for et rekordtreff uten like! Kjempebra opplegg med hotell i umiddelbar nærhet av banen (... og systembolaget) og et skikkelig bra opplegg på banen.

 

Kjempemoro bane med mye bra underholdning. Dette ble helt klart det beste vintertreffet jeg har vært på så langt. All ære til arrangørene med Vidar & co, samt Jan-Andre & co i front. Gratulerer!

 

En stor takk også til Roger, Knut-Erik og "Biffen" (uten "Steika") for en heidundrande moro hjemtur, også til Bjørn, Ørjan og Svein-Erik for moroheter på turen opp.

 

Gleder meg som et barn til neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En stooooor takk til arrangørene for et rekordtreff uten like!

 

Helt enig med et unntak: Hvor ble det av arrangører og slepemannskap på slutten av søndagen : klø : Treffet gikk til kl 16, men det var ikke mange arrangører/slepebiler de siste timene..... : rolleyes Hvem fikk egentlig ansvaret når dere dro :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En stooooor takk til arrangørene for et rekordtreff uten like! Kjempebra opplegg med hotell i umiddelbar nærhet av banen (... og systembolaget) og et skikkelig bra opplegg på banen.

 

Kjempemoro bane med mye bra underholdning. Dette ble helt klart det beste vintertreffet jeg har vært på så langt. All ære til arrangørene med Vidar & co, samt Jan-Andre & co i front. Gratulerer!

 

En stor takk også til Roger, Knut-Erik og "Biffen" (uten "Steika") for en heidundrande moro hjemtur, også til Bjørn, Ørjan og Svein-Erik for moroheter på turen opp.

 

Gleder meg som et barn til neste år!

:glad:lol :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sporet som er merket svart der er ikke å anbefale å kjøre. Ja jeg snakker av erfaring: bh :

bane2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.