Anbefalte innlegg

Var det du som hoppa rundt i en sølvgrå en med tona ruter?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det du som hoppa rundt i en sølvgrå en med tona ruter?? :P

: rolleyes Hmm. Blitt lakt merke til ja: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det du som hoppa rundt i en sølvgrå en med tona ruter?? :P

 

Ja, han som skulle hatt premien for "mest satsing"... eller evt. "minst glad i livet" ;) Kjekk kar ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rolleyes Hmm. Blitt lakt merke til ja: flau :

hehe...var artig å ligge bak deg...

creds til folket for kjøringa selvom det garantert var noen biler som kom hjem med mindre plastikk enn da dem ankom bana ;)

jeg kommer garantert neste år...: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...var artig å ligge bak deg...

creds til folket for kjøringa selvom det garantert var noen biler som kom hjem med mindre plastikk enn da dem ankom bana ;)

jeg kommer garantert neste år...: rock : : rock :

 

eventuelt mindre motor enn da dem dro dit: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får skrive som jeg sa der oppe: Første gang jeg er med på noe sånt så det er jo bare å gi gass og finne ut hvordan ting fungerer. Skal man lære seg hvordan bilen oppfører seg i situasjoner må man jo "satse litt": rolleyes

Men takk Andreas. En satsepris hadde vært stas å hatt: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til klubben/arragørene for en topp helg!!

 

Hadde det kjempemorro på banen, og synes det var mye bedre bane enn på sigdal! Men neste år SKAL jeg kjøre på Rallypigg jeg og, ble voldsomt glatt med halvdårlige piggfritt:) Mye frisk satsing av nesten alle som kjørte, la spesiellt merke til den sølv S6en ja;) Selv slapp jeg unna med en rasert frontfanger, men Racetape gjør underverker:)

 

Gleder meg allerede til neste år!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en knallhelg og et godt gjennomført treff, sinnsykt mye bra satsing og kjøring på banen, spesielt at "feed me" rs4`n, han sparte ikke på kruttet, samt av familien Frisak som også hadde plattan i mattan...

 

Artig fest og samvær på lørdagskveld også...gleder meg til neste treff allerede...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får skrive som jeg sa der oppe: Første gang jeg er med på noe sånt så det er jo bare å gi gass og finne ut hvordan ting fungerer. Skal man lære seg hvordan bilen oppfører seg i situasjoner må man jo "satse litt": rolleyes

Men takk Andreas. En satsepris hadde vært stas å hatt: haha :

HAr iallefall tidligere vært en "satsepris" men den har som oftest blitt omtalt som Tommyprisen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også takke for at klubben arrangerte et såpass stort bursdagsselskap for meg, det var da nesten i meste laget. : flau :;)

Og spesielt Andreas og Charlotte for ballongfesten (herregud, dom hörs ju ut som bösskott) , og Ole's fantastiske underholdning på og med den grønne sofaen. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Har ni hatt fest, eller" ? :D

Hun gamle dama i andre etasjen i annekset begynte å gråte (tror jeg) når hun så hvordan det så ut der dagen derpå..Lå i senga på rommet og lo godt da :D

Skal sies at da vi gikk ut av rommet så så det strøkent ut der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor takk til alle sammen. Et kjempetreff. God drikke, frisk kjøring og godt samvær, som alltid. Neste gang blir det mer pulver og ispigg. ;)

Gleder meg allerede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Har ni hatt fest, eller" ? :D

Hun gamle dama i andre etasjen i annekset begynte å gråte (tror jeg) når hun så hvordan det så ut der dagen derpå..Lå i senga på rommet og lo godt da :D

Skal sies at da vi gikk ut av rommet så så det strøkent ut der :)

 

Ja, jeg, Andreas og Charlotte tok et raid på morgenen der, og det så helt respektabelt ut når vi gikk til frokost. Men hun dama hadde nok litt problemer med seg selv tror jeg, ettersom om jeg fikk mest kjeft fordi vi hadde flyttet et bord (???!!!!).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også takke for at klubben arrangerte et såpass stort bursdagsselskap for meg, det var da nesten i meste laget. : flau :;)

Og spesielt Andreas og Charlotte for ballongfesten (herregud, dom hörs ju ut som bösskott) , og Ole's fantastiske underholdning på og med den grønne sofaen. : haha :

Hmmm.....et par karer fra Ålesund som ble beskyldt for å ha herpa en sofa i annekset. Hun kom rasende inn på rommet å kalte de noen "förbannade svin" osv osv osv : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En stor takk til arrangørene for ett kjempetreff.. Vanvittig moro bane! Kjørte for første gang med ispigg å det va bare utrolig fett: rock :

Slapp unna med en "gåen" framfanger å en bakfanger som løssna eine feste på. Ellers gikk det bra:)

 

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff ja, kort vei til bensin, hotell og butikk.

 

Banen var meget flott. Det eneste jeg nok merket meg var at banen var veldig teknisk krevende, og nye sjåfører som aldri har vært på bane aldri klarte å få noen rytme der... Dette var vel noe av grunnen til at mange havnet i fonna :) Men også satsingen var jo helt på topp, så respekt til de som satset bil og plastikk utpå isen der!

 

Har mange timer film ja, som jeg skal klippe sammens kvelder etter jobb nå, målet er å få online en videosnutt her på forumet når det nærmer seg neste helg.

 

Er det noen fler som har filmet noe bra og vil sende meg noe så ta kontakt på epost, pm eller msn : morten@gunstig.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for en fantastisk helg!

 

var helt konge, kan trygt si att det var det beste vintertreffet ever og frister meget for gjentagelse neste år.

 

legger ut et par bilder senere, må bare få unna til treffpunkt først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eventuelt mindre motor enn da dem dro dit: bh :
Bilen din som stod på henger bak en svart 80 Competition ?? Kjørte forbi med en rød S2 sedan mens eieren lå å gjømte seg på dørken med ekstrem fylleangst : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sku stemme veldig bra det ja. Forsøkte å dra rundt motor med latmannsarm og 2m rør i dag men den sto bom fast. Men morro var det nå lell da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er det vel bare å legge ut da Andreas: smil : Dama de har vel ett bilde eller 40 skulle jeg tro:)

 

Done :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morro:)

Syk sprut bak bilen på ett par av bildene der da: haha :

Satsemann:):):)

OOOoooo gleder med til filmen!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe treff:)

Morro å se så mange rs4 kjørefull fanger`n med snø: smil :

 

Flere en meg som synes at den svenske rs2`n var J#%&" fin?

tror jeg tok 70 bilder av den: flau :

 

Takk til styret(+alle som hjalp til) som la treffet nermere oss som bor lengre nord:)

 

MVH: B E S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.