Anbefalte innlegg

Jeg skal iallefall til Vintertreffet og filme så bra jeg kan.

 

Har også noen små linsekamera til å montere utvendig og innvendig i flere biler, så dere får være villige til å bli filmet litt :)

 

Opplever hele tiden når jeg filmer på andre mindre treff at alle kommer og maser etter film av seg selv etterpå.

 

Det er mye bedre å mase på meg mens jeg er på treffet slik at jeg kan sikre meg at jeg får med litt bra film av alle som er der.

Og de som har råere biler, gjerne med bur og slikt er det aktuellt å rigge kamera innvendig eller utvendig i. Jeg behøver ikke sitte på av den grunn, men da må man kunne skru av og på et videokamera utlånt av meg.

 

Opplever ofte at folk er gira og vil utpå og kjøre, og de føler seg "brydd" av at jeg må bruke 1-2 minutter på å montere fast ett kamera.

 

Har montert kamera på endel biler i hu og hast fordi føreren MÅ utpå banen, og selv om det er mange timers kjøring er det det hastverket.. Dette fører i 1 av 3 tilfeller til at det blir et utrolig dårlig resultat fra filmingen.

 

Håper derfor på litt velvilje slik at man kan lage et minne fra treffet :)

 

-Tor Morten Berg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bo der vi å, men hvis medlemmene er spredt på to hoteller, hvordan blir det med fellesopplegget da????

 

Underholding på fredag/lørdagskvelden:

Det kjente gatebilbandet Farbrorfläsk spiller på nattklubben til Eriksgården hotell

http://www.farbrorflask.nu/

Er det dette du tenker på av fellesopplegg så står det i en tidligere post

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal iallefall til Vintertreffet og filme så bra jeg kan.

 

Opplever ofte at folk er gira og vil utpå og kjøre, og de føler seg "brydd" av at jeg må bruke 1-2 minutter på å montere fast ett kamera.

 

Har montert kamera på endel biler i hu og hast fordi føreren MÅ utpå banen, og selv om det er mange timers kjøring er det det hastverket.. Dette fører i 1 av 3 tilfeller til at det blir et utrolig dårlig resultat fra filmingen.

 

Håper derfor på litt velvilje slik at man kan lage et minne fra treffet :)

 

-Tor Morten Berg

 

Dette er helt riktig, det er vanskelig å vente i maaaange minutter før man slipper utpå. Men, dette skal vi ordne. De som monterer kamera og bruker litt tid på dette slipper inn i køen/forbi køen. Audisentrumbilene har bur og muligheter.

Kan hende du får med en sladd eller to også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dere som har vært der. Tar dem Norske penger på den siden av grensa på lik linje med Strömstad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet noen om det er no sted og sette camping vogn der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dere som har vært der. Tar dem Norske penger på den siden av grensa på lik linje med Strömstad?

 

 

Det går fint med norske penger i funesdalen.

Det er minbank der og .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så meget bra ut. Er det du som har vært der oppe og tatt bilder og prøvekjørt bana el Vidar? Var bra bredde på bana, fint for de med 4hjulstrekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det dette du tenker på av fellesopplegg så står det i en tidligere post

 

Tips angående festen på Eriksgården fredag og lørdag:

 

Nattklubben på Eriksgården åpner kl 2200. Maks antall personer i nattklubben er 280 (vi er alene ca 130 personer++). Det blir garantert fullt både fredag og lørdag, så vær tidlig ute!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å komme på lørdags morgen, er det bare å melde seg for å få kjørt. Er det stor variasjon i bilparken som kjører der eller er det bare "verstinger". Blir man bare liggende iveien med en gammel 100 tq.

 

 

Hilsen nytt medlem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å komme på lørdags morgen, er det bare å melde seg for å få kjørt. Er det stor variasjon i bilparken som kjører der eller er det bare "verstinger". Blir man bare liggende iveien med en gammel 100 tq.

 

 

Hilsen nytt medlem

 

Alr fra undermotoriserte fwd og værsting quattro på banen, erfaringsmessig går dette veldig bra, masse plass å boltre seg på og sunne holdninger blandt de på banen så går det finfint.

 

100TQ er nok noe over snittet vil jeg tro, fin bil på isen det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips angående festen på Eriksgården fredag og lørdag:

 

Nattklubben på Eriksgården åpner kl 2200. Maks antall personer i nattklubben er 280 (vi er alene ca 130 personer++). Det blir garantert fullt både fredag og lørdag, så vær tidlig ute!!

er vel flere nattklubber å leske seg i der vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller som blandet frostvæska mi på siste service, må man gjøre noe ekstra før man drar???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det å komme på lørdags morgen, er det bare å melde seg for å få kjørt. Er det stor variasjon i bilparken som kjører der eller er det bare "verstinger". Blir man bare liggende iveien med en gammel 100 tq.

 

 

Hilsen nytt medlem

 

Da blir jeg ikke alene med min `86 100TQ i hvertfall : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser det ut som om brodern som jeg skulle dele rom med ikke får mulighet til å bli med likevel, så det betyr at det er en seng ledig på rommet mitt ved Eriksgården hotell.

 

Hvis noen trenger en plass å sove er det bare å si fra.

Fortsatt ledig?????

 

Sitter og biter litt negler og lurer på om jeg skal bli med eller ikke: klø : Alderi kjørt på bane og har pigg fritt på bilen så jeg frykter jeg kommer til å stå mere i veien for alle andre en å skrense rundt der ute. Skal egentlig jobbe men har mulighet til å ta meg fri. Men største problemet er at

1 Har ikke no sted å bo (kommer ann på Roger eller om andre har noe ledig)

2 Ingen som gidder å bli med meg og jeg "kjenner" ingen i klubben.

3 Langt å dra hvis det ender med at jeg flyr rundt alene og kjeder meg (se grunn 2)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ledig?????

 

Sitter og biter litt negler og lurer på om jeg skal bli med eller ikke: klø : Alderi kjørt på bane og har pigg fritt på bilen så jeg frykter jeg kommer til å stå mere i veien for alle andre en å skrense rundt der ute. Skal egentlig jobbe men har mulighet til å ta meg fri. Men største problemet er at

1 Har ikke no sted å bo (kommer ann på Roger eller om andre har noe ledig)

2 Ingen som gidder å bli med meg og jeg "kjenner" ingen i klubben.

3 Langt å dra hvis det ender med at jeg flyr rundt alene og kjeder meg (se grunn 2)

 

Jeg beklager, men plassen er opptatt allerede. :( Hvis ikke så hadde det ikke vært noe problem vet du.

Det er ingen fare ellers, du blir nok ikke gående alene der, og du kommer garantert ikke til å kjede deg. : gb :: gb :

 

Det er heller ingen fare å kjøre på isen snarere tvert i mot. Hvis du blir stående å sperre for de andre så er vi i hvertfall to om det. :grouphug: Jeg skal ha 16" piggfrie dekk der jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Jeg skal ha 16" piggfrie dekk der jeg også.

 

17" piggfritt, så vi er maaange ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det muligheter for overnatting igjen der oppe da? Gidder jo ikke leie en hel hytte alene liksom: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikveld/natt skal 200'en min få litt frisk ny lakk på seg, forhåpentlivis får jeg montert sammen det som mangler på den og fått den EU godkjent og med skilter i løpet av uka...

Jo, og så må den trimmes litt i løpet av uka da, såklart ;)

 

Vi glær oss :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir saker. Gleder meg noe sinnsykt. Var litt nervøs før helga om jeg kom til å få start på den nye motoren. Heldigvis ordna det seg med litt feilsøking og låning av deler. Første vinter for meg med quattro….trenger kanskje ikke si mer. Tørr ikke lade og varve så mye enda. Vil ikke ødelegge den nybygde motoren. Snakkes i en 4-hjulsskrens:P Noen flere som skal bo i nærheten av Røros? Vi blir noen der også, men vi må trekke lodd om å være sjåfør så vi kan være med på det sosiale.

 

mvh

Vegard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men vi må trekke lodd om å være sjåfør så vi kan være med på det sosiale.

 

mvh

Vegard

 

Vi har jo med Kristian som til daglig kjører doripug til vanlig, som kan være taxisjåfør : smil : slik at vi kan bli med på fæstn. : cool ::full:

 

Ellers så lurer jeg på om det finnes noe sted det går ann å sette opp telt der?

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja folkens...nå er det kun noen timer til vi drar fra Molde...

Dette skal bli kuuult....:D:D:D

 

Synd for de som ikke kan og vil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etterkontroll EU på 200'en idag, div småfeil forhåpentligvis iorden nå : klø :

Så er det bare å hente skilt og vognkort og fræse til sweden : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ledig?????

 

Sitter og biter litt negler og lurer på om jeg skal bli med eller ikke: klø : Alderi kjørt på bane og har pigg fritt på bilen så jeg frykter jeg kommer til å stå mere i veien for alle andre en å skrense rundt der ute. Skal egentlig jobbe men har mulighet til å ta meg fri. Men største problemet er at

1 Har ikke no sted å bo (kommer ann på Roger eller om andre har noe ledig)

2 Ingen som gidder å bli med meg og jeg "kjenner" ingen i klubben.

3 Langt å dra hvis det ender med at jeg flyr rundt alene og kjeder meg (se grunn 2)

 

 

Bare å hilse på meg det :D

DSCN0264.sized.jpg

 

Om du ikke kjenner meg igjen med den hjelmen, og et stort videokamera i handa så sliter du ;) Også lønner deg seg å hilse på for da filmer jeg mere av bilen din :D

 

Får håpe vi får en bra helg folkens! Sitter her og gjør meg klar til å få filmet mest mulig av treffet så vi kan få en film på forumet her etterpå som et minne.

 

Mvh

Tor Morten Berg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er værmelding for området, ser ikke ut som vi skal fryse ihjel akkurat. Det har vært litt kaldere de siste dagene, så det blir nok ikke så veldig slapsete selv om det er meldt temperaturer rundt 0. http://www.smhi.se/

 

http://vader.passagen.se/index.cgi?place=123061

 

PROGNOS FÖR HÄRJEDALEN

 

torsdag 26. januari

Växlande molnighet och uppehållsväder.

-2°C 3 m/s

 

fredag 27. januari

Klart till halvklart och uppehållsväder.

0°C 4 m/s

 

lördag 28. januari

Mulet men uppehållsväder.

0°C 3 m/s

 

söndag 29. januari

Mulet men uppehållsväder.

1°C 3 m/s

26124601.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.