#126 Skrevet Mai 31, 2011 ok, da prøver jeg det Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juli 19, 2011 Hei Mikael, er du kvitt alle skiltplatene til metallskilt? Bor i Oslo, så hadde vært fint å få plukket opp noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juli 20, 2011 Hei Mikael, er du kvitt alle skiltplatene til metallskilt? Bor i Oslo, så hadde vært fint å få plukket opp noen Skiltplater til metallskilt har jeg Men jeg er sent hjemme i morgen og borte hele helgen Alternativet er å møte opp på mandagstreffet på Lørenskog på mandag Eller vi kan finne en ettermiddag/kveld neste uke som passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juli 20, 2011 jeg henter nye skiltplater til oslo igjen i morgen. så da har vi nok for en stund framover igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juli 21, 2011 Tar en tur på mandagstreffet jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet September 3, 2011 Er det helt tomt for de gamle klistremerkene? Synes ikke de "nye" med den grå kanten rundt er så fete :E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet September 3, 2011 Jeg har ingen igjen av de gamle Synes også de var mye finere /cleanere, men men.. Håper at klubben velger å gå tilbake til de gamle merkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet September 4, 2011 syns også de gamle med løse bokstaver var finest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet September 18, 2011 Hei! Vært veldig lite aktiv i Oslo og vet ikke helt hvem jeg skal spørre, men jeg skulle hatt to nye skiltplater til stålskilt med norsk flagg. Er det mulig å få kjøpt dette? Skulle også hatt to klistremerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet September 18, 2011 Hei! Vært veldig lite aktiv i Oslo og vet ikke helt hvem jeg skal spørre, men jeg skulle hatt to nye skiltplater til stålskilt med norsk flagg. Er det mulig å få kjøpt dette? Skulle også hatt to klistremerker. Nye stålskilt har vel samme skiltramma som plastikkskiltene. Så bare å dukke opp på McDonald Lørenskog fra kl 19 i morgen så er det noen som har med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet September 19, 2011 Trenger klubb plate:) er det arve som har det eller mikael?? Kommer ihvertfall på mc donalds 2day 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet September 19, 2011 Jeg har noen skiltplater herhjemme, så kan du ikke vente til på mandag, kan vi sikkert finne ut av å møtes en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet September 22, 2011 Jeg har noen skiltplater herhjemme, så kan du ikke vente til på mandag, kan vi sikkert finne ut av å møtes en dag Klarer å vente til mandagen jeg Mikael Trenger bare 1:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet September 22, 2011 Jeg trenger skiltplater og klistremerker jeg også, kan jeg også bare møte opp på mc eller hente det hos noen? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet September 22, 2011 McDonald er det letteste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet September 28, 2011 da har jeg bestile nye skiltplater som kommer om noen få dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Oktober 1, 2011 jeg trenger skiltplater.noen som kan møte meg en plass her i område så jeg kan få skiltplater? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Oktober 4, 2011 da har vi fått en ny ladning med skiltplater. så bare ta kontakt dersom dere trenger plater eller merker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Oktober 4, 2011 da har vi fått en ny ladning med skiltplater. så bare ta kontakt dersom dere trenger plater eller merker kan vi møtes i morra? hvor?når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Oktober 4, 2011 i morgen har jeg ikke tid dessverre. mulig torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Oktober 4, 2011 ok når?hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Oktober 24, 2011 skulle gjerne hatt et par med skiltplater til de nyeste skiltene og merker :)noen som har i nærheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Oktober 25, 2011 Alle i lokallagstyret har nå fått utdelt skiltrammer og klistremerker. Ta kontakt med oss eller dukk opp på lokallagsmøtene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Oktober 25, 2011 Da er endelig bilen min påkostet astronomiske summer i reparasjoner og EU godkjenning. Har ikke vært aktiv medlem på laang tid. Men nå er det på tide å komme i gang igjen! Er det derfor lokal lags møte DENNE torsdag? 27.10? OM det ikke er noe før 7 nov, tar jeg med fruen og dundrer til Sandvika. Savner samholdet i klubben Eller er det "bare" Treffplanen for vintersessongen 2011/2012 blir som følger: 03.10.11 Sandvika (peppes pizza) vi står innerst nederst i parkeringshuset 17.10.11 McD Berger (ved Sharif dekksenter) 07.11.11 Sandvika (peppes pizza) vi står innerst nederst i parkeringshuset 21.11.11 McD Berger (ved Sharif dekksenter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Oktober 25, 2011 Da er endelig bilen min påkostet astronomiske summer i reparasjoner og EU godkjenning. Har ikke vært aktiv medlem på laang tid. Men nå er det på tide å komme i gang igjen! Er det derfor lokal lags møte DENNE torsdag? 27.10? OM det ikke er noe før 7 nov, tar jeg med fruen og dundrer til Sandvika. Savner samholdet i klubben Eller er det "bare" Velkommen tilbake! Ingen treff på torsdager. I sommerperioden er det hver mandag på mcd lørenskog. Nå i vintersesongen er det hver andre uke og vi bytter mellom mcd ved sharif og peppes sandvika storsenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...