#151 Skrevet Oktober 25, 2011 Noen som har klubbmerker liggende som jeg kan hente? helst av den gamle sorten, men de nye går også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Oktober 25, 2011 Noen som har klubbmerker liggende som jeg kan hente? helst av den gamle sorten, men de nye går også tror ikke noen av oss har igjen flere av den gamle sorten merker angående hvem som har skiltrammer og nye merker så har jeg men jeg bor i oslo, men Arve holder vel ikke så langt unna skedsmokorset. Men haster det ikke veldig så er det jo Dekk foredrag med Michelin på Huseby gård, 300m fra Shellstasjonene på Skedsmokorset neste Onsdag(2nov.) og jeg skal ihvertfall dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Oktober 25, 2011 tror ikke noen av oss har igjen flere av den gamle sorten merker angående hvem som har skiltrammer og nye merker så har jeg men jeg bor i oslo, men Arve holder vel ikke så langt unna skedsmokorset. Men haster det ikke veldig så er det jo Dekk foredrag med Michelin på Huseby gård, 300m fra Shellstasjonene på Skedsmokorset neste Onsdag(2nov.) og jeg skal ihvertfall dit Okei, da kan det hende jeg tar turen dit om jeg ikke evt finner noen som har før det hehe.. Takk uansett, Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Oktober 25, 2011 Okei, da kan det hende jeg tar turen dit om jeg ikke evt finner noen som har før det hehe.. Takk uansett, Frank bare hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Oktober 25, 2011 dekk foredraget er forresten MANDAG 31 ikke onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Januar 17, 2012 Er det noen mulighet for og få tilsendt merker? Har to biler som skulle hatt merker her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Januar 17, 2012 Hadde vært ålreit å fått noen selv, så om det er noen som har av den gamle typen, så si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Januar 17, 2012 Hadde vært ålreit å fått noen selv, så om det er noen som har av den gamle typen, så si ifra 57cm eller 62cm bredde? Skulle kommet på Sharif i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Januar 17, 2012 Er det noen mulighet for og få tilsendt merker? Har to biler som skulle hatt merker her. Da merkene er "gratis" trur jeg ikke dem blir sendt i posten pga porto osv. Men vi er flere som har det på Romerike. Kan jo møtes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Januar 17, 2012 Hvor og når? jeg trenger som sagt til to biler. Når audien ble stjålet forsvant klubbmerkene i samma slengen. så hadde vært knall og fått på noen nye. hadde gladelig betalt for porto i tilfelle sending 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Januar 17, 2012 Hadde vært ålreit å fått noen selv, så om det er noen som har av den gamle typen, så si ifra Mener du klistremerker av den gamle typen, eller skiltholder til metallskilt (den gamle typen som snart blir gjeninnført)? Klistremerker av den gamle typen er jeg iallfall tom for, og tror ikke det er planlagt produksjon av den gamle typen heller Men klistremerker av den nye typen er vi mange som har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Januar 17, 2012 Heisann, Jeg skulle gjerne hatt et par klistremerker og to skiltplater til nye typen skilt (med flagg). Bor på Mortensrud, så henter gjerne i nærheten / Tveita / Haugerud / Alnabru osv. Betaler også gjerne frakt for dette. Noen som kan hjelpe et nytt medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Januar 17, 2012 Hvor og når? jeg trenger som sagt til to biler. Når audien ble stjålet forsvant klubbmerkene i samma slengen. så hadde vært knall og fått på noen nye. hadde gladelig betalt for porto i tilfelle sending fenstad i nærheten av jessheim du er fra? jeg har noen merker bor på råholt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Januar 17, 2012 stemmer det. er veldig fleksibel på hvor/når denna uka da jeg er sykmeldt ut uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Januar 17, 2012 Mener du klistremerker av den gamle typen, eller skiltholder til metallskilt (den gamle typen som snart blir gjeninnført)? Klistremerker av den gamle typen er jeg iallfall tom for, og tror ikke det er planlagt produksjon av den gamle typen heller Men klistremerker av den nye typen er vi mange som har Mente klistremerker Synd de gamel har gått ut, jeg synes de var mye penere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Januar 25, 2012 jeg er på hjul hver eneste dag i oslo/akershus så det er bare å ringe meg eller sende meg en melding så kan jeg stort sett møte hvor som helst å overlevere plater og merker. har 2 esker i firmabilen til en hver tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Februar 12, 2012 Hvor får jeg tak i de små merkene? Har sett noen som har det, siden det i kombi-biler ikke er plass til det lange vanlige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Februar 12, 2012 Hvor får jeg tak i de små merkene?Har sett noen som har det, siden det i kombi-biler ikke er plass til det lange vanlige Vi har nå kun en type klistremerker, og disse kan ikke deles opp slik at de passer i mindre vinduer De gamle merkene var med enkeltstående bokstaver, og kunne i prinsipp deles der man måtte ønske.. Men det går jo an å finne alternative plasser å ha klistremerket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Mars 21, 2012 Skulle hatt en skiltplate, noen som har mulighet til å fikse dette i Oslo-området i nærmeste fremtid ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Mars 22, 2012 Skulle hatt en skiltplate, noen som har mulighet til å fikse dette i Oslo-området i nærmeste fremtid ? Hvor i oslo er det du holder til? Jeg kjører rundt i byen hele dagen og kan møte deg et sted. Send meg en melding så tar vi det derfra. (Nummeret står i signaturen min) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet April 13, 2012 Hvor i oslo er det du holder til? Jeg kjører rundt i byen hele dagen og kan møte deg et sted. Send meg en melding så tar vi det derfra. (Nummeret står i signaturen min) Sendte deg mld før i dag ang. skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet April 24, 2012 Jeg trenger nye skiltplater på min bil og det haster! Ønsker å få tak i disse i morgen på dagtid(Svinger du innom Arve?) eller kveldstid.. 94888771 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet April 24, 2012 Ellers si fra, så kan jeg sikkert møte deg en plass i Oslo etter jobb i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Mai 4, 2012 Ellers si fra, så kan jeg sikkert møte deg en plass i Oslo etter jobb i morgen Hei. Er fersk på forumet, har prøvd Drammens Avd hvor jeg holder til om å kjøpe skiltplater og stickers til vindu, men der er det umulig å skaffe har jeg forstått! Men jeg jobber daglig i Oslo, så om du har så kan jeg handle av deg kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Mai 4, 2012 Hei. Er fersk på forumet, har prøvd Drammens Avd hvor jeg holder til om å kjøpe skiltplater og stickers til vindu, men der er det umulig å skaffe har jeg forstått! Men jeg jobber daglig i Oslo, så om du har så kan jeg handle av deg kansje? Hei Jan-Erik Rart at våre venner i Drammen ikke har skiltplater og klubbmerker til deg, men klart vi kan hjelpe deg Jeg jobber til daglig på Langhus, så jeg har vanskelig for å treffe deg i Oslo på dagtid Dersom du ikke har anledning til å stikke innom Møller på Ryen i morgen, så hør evt. med Arve om han kan møte deg i Oslo på dagtid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...