Anbefalte innlegg

Ett lite spørsmål. Går det å få sort trykk på de orange hettegenserene? Kommer liksom litt mer frem da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett lite spørsmål. Går det å få sort trykk på de orange hettegenserene? Kommer liksom litt mer frem da

 

tror nok ikke det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker å slenge meg på med 1 stk Medium og 1 stk Large - Orange T-shirt til neste bestilling.

 

Deco-Team som lager disse ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere noen bilder av hvordan disse tskjortene og genserne ble seende ut live?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK da mulig jeg blir med på en genser til må bare få min første først slik at jeg vet den passer. Da blir det orange hettegenser på meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er den sort eller? hva er prisen på sort hette genser? (gidder ikke lete gjenom 16 sider)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hvis du ikke er farge blind så ser du vel at denne er sort og ikke orange haha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fått prisene folkens!!!

Hettegenser Kr 350,- inkl. mva pr stk.

Piquet skjorte Kr 225,- inkl. mva pr. stk.

T-skjorte Kr 110,- inkl. mva pr. stk.

Genser Kr 231,- inkl. mva pr. stk.

 

så nå må vi betal fort som tusan så blir det klær på oss.

 

total prisen våres blir 16313..

 

Her er prisene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns den så grå ut se... jeg vil ha en hettegenser ;) når bestilles neste opplag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så snart vi har 10 bestillinger kan vi sette igang med neste runde. Vi kan også bestille enkeltvis, men da blir prisen høyere : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok..sett meg opp... 1 stk hette genser... hmm... er di store i strl eller normale? er usikker på om jeg skal ha M eller L. liker ikke trange gensere..vurderer L

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker vanligvis xl i gensere men tok xxl nå. Det angrer jeg ikke på. xxl passer meg perfekt så tror du burde gå for L ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker å slenge meg på med 1 stk Medium og 1 stk Large - Orange T-shirt til neste bestilling.

 

Deco-Team som lager disse ?

 

nei er ikke dem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker vanligvis xl i gensere men tok xxl nå. Det angrer jeg ikke på. xxl passer meg perfekt så tror du burde gå for L ja.

 

da kanskje jeg går får en XL..du ser da ikke så mye større ut en meg..og jeg liker store gensere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh : : bh : : bh : : bh : : bh :: gråter :

 

Faen at de ikke har større str. i hettegenser. Gleda meg som bare det, også er XXL alt for liten. Kunne like gjerne gått i kondomdrakt. Men men, håper tskjortene passer bedre på den fete kroppen min :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

T skjorta og genseren satt som smurt. Tror jeg bestiller flere. Må bare få sjekket størrelsen til Fattern:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir det av de klærne som var feil bestilt? Mangler jo fortsatt endel plagg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir det av de klærne som var feil bestilt? Mangler jo fortsatt endel plagg.

 

er to personer som må betale, og en person sine klær som vi må legge ut for salg pga han ikke har råd til dem.. når pengene er kommet inn blir resten tatt ut siden de er ferdig produsert.

genser mannen ringte meg i går.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*banne lavt* Er det bruk for det, går det vel an å starte en midlertidig torpedovirksomhet så de siste luringene som sier de skal ha, faktisk får betalt. Har 2 t-skjorter som venter på meg og er vel en del andre som venter også? Og det at han siste ikke har råd? Vel, han kan vel cashe ut og heller legge ut klærne for salg selv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*banne lavt* Er det bruk for det, går det vel an å starte en midlertidig torpedovirksomhet så de siste luringene som sier de skal ha, faktisk får betalt. Har 2 t-skjorter som venter på meg og er vel en del andre som venter også? Og det at han siste ikke har råd? Vel, han kan vel cashe ut og heller legge ut klærne for salg selv...

 

henter klær i dag.. de to som ikke har betalt får ikke ut sine klær..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

henter klær i dag.. de to som ikke har betalt får ikke ut sine klær..

 

Greit å vite :D Da slipper de å få besøk på døra av meg med brekkjern. :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn det ligger ann nå.. så er det slik att jeg har en orange hette genser str xl til overs. også resten vet jeg om i kveld. så vis noen vil ha ekstra klær så kan de ta kontakt så skal jeg se hva som er tilovers. og når det gjelder det med annet motiv så foreslår jeg da att den personen ordner da alt. for da trekker jeg meg fra ansvaret om klær videre fremover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.