Anbefalte innlegg

Da har jeg betalt inn 570,- for ett stk. hettegenser og 2 stk tskjorter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har enda ikke fått noen pm med kontonr/beløp slik det ble sagt at alle som ikke hadde betalt skulle få..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har enda ikke fått noen pm med kontonr/beløp slik det ble sagt at alle som ikke hadde betalt skulle få..

 

Trodde du fant all nødvendig info her i tråden, men pm er sendt nå : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian nyegaard 1sort genser L. 1spiqe L.

 

Har ikke sett denne før nå men fikk en PM fra Mr Dansk og har betalt nuh. Er forøvrig en hettegenser det er snakk om, men beløpet jeg fikk av Michael stemte med dette så regner med det er ok :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett denne før nå men fikk en PM fra Mr Dansk og har betalt nuh. Er forøvrig en hettegenser det er snakk om, men beløpet jeg fikk av Michael stemte med dette så regner med det er ok :).

 

Du står iallfall på min liste med hettegenser, og Rikard og jeg holder på å sjekke ut mengde som er bestilt i forhold til hva som er produsert, så dette skal gå i orden : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du står iallfall på min liste med hettegenser, og Rikard og jeg holder på å sjekke ut mengde som er bestilt i forhold til hva som er produsert, så dette skal gå i orden : ja :

 

er helt korrekt.. var jeg som skrev feil i tråden.. står hette genser hos meg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det an her nå da?

Begynner det å bli klart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du bestillt genser til mich også eller Rikard?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du bestillt genser til mich også eller Rikard?:)

 

Rikard er på vei til Fetsund for å hente genser til alle som har kommet inn på konto : ja : Så på mandag blir det klær til de fleste : rock :

 

Dessverre har det skjedd en glipp et sted, så det er produsert 5 t-skjorter mindre enn det vi har bestilt. Derfor vil vi prøve å få med de som ikke fikk klær i første omgang, når de likevel skal lage 5 t-skjorter som vi har bestilt og snart har betalt for.. For vi er 5 som ikke har betalt enda :o Men dette kommer som sagt ikke til å påvirke dere som allerede har betalt : smil : Bortsett fra at vi må se på hva farge og størrelse som ikke har blitt produsert i utgangspunktet da, for det er ikke sikkert at det passer nøyaktig med oss 5 som ikke har betalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rikard er på vei til Fetsund for å hente genser til alle som har kommet inn på konto : ja : Så på mandag blir det klær til de fleste : rock :

 

Dessverre har det skjedd en glipp et sted, så det er produsert 5 t-skjorter mindre enn det vi har bestilt. Derfor vil vi prøve å få med de som ikke fikk klær i første omgang, når de likevel skal lage 5 t-skjorter som vi har bestilt og snart har betalt for.. For vi er 5 som ikke har betalt enda :o Men dette kommer som sagt ikke til å påvirke dere som allerede har betalt : smil : Bortsett fra at vi må se på hva farge og størrelse som ikke har blitt produsert i utgangspunktet da, for det er ikke sikkert at det passer nøyaktig med oss 5 som ikke har betalt.

 

Okay, skjønner...

 

Jeg skulle gjerne hatt kontonr, beløp og litt div så jeg får betalt. Hadde også vært ok om noen kunne bekreftet av de har mottat min bestilling! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk som er intr. i å få klærne i helga kan sende meg en meld. på 90262030:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det to gensere til overs for de ble laget feil. så vis noe er intresert i orange hette genser str xl send en pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta de med i dag så mulig jeg kjøper dem også. Kan aldri få nok hettegensere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta de med i dag så mulig jeg kjøper dem også. Kan aldri få nok hettegensere:)

 

er på pga deg f.eks den ene genseren er feil da:P hehe for den skulle vært din men var en str for liten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Ja jeg hørte det på McDon i sta. Har nå fått 1 hettegenser og mangler 1 t-shirt og 1 hettegenser på opprinnelige bestillingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Ja jeg hørte det på McDon i sta. Har nå fått 1 hettegenser og mangler 1 t-shirt og 1 hettegenser på opprinnelige bestillingen.

 

korrekt.. jeg får de resterende t-shortene i løpet av uka.. også genserne HÅPER jeg kommer neste uke.. men da har alle t-shorter til treffet hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå 1 genser til treffet og hvis du skaffer en t-shirt innen det hadde det vært fint. Den siste genseren er ikke noe stress. Den kan jeg få når det passer deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det bestilles en runde til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

seff.. bare folk vil ha mer så.. hver gang vi klarer minumum ti gensere så får vi den prisen vi har nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.