Anbefalte innlegg

hvor mange har ikke betalt? når kan genserene levers til oss?

 

Klærne kan leveres så fort alle har betalt. Alt er ferdig produsert, men han ønsket hele fakturaen betalt før han leverer noe som helst, og det skjønner jeg veldig godt, når det er snakk om forskjellig størrelse og farge på klær med veldig unikt motiv ;)

 

Hvis noen har bestilt men ikke ønsker klærne sine likevel, kan de for min skyld selge videre til hvem som helst, så lenge det blir betalt OG at det ikke medfører endring i bestillingen, da alle klær som sagt er ferdig produsert.

 

Pr. dags dato er det 10 av 25 som ikke har innbetalt, og alle disse får pm i morgen. Hvis noen får pm enda de har betalt finner vi ut hva som har skjedd. Vil oppfordre alle som får pm til å betale fortest mulig, slik at vi alle kan få de klærne vi har bestilt og gledet oss til : smil : Når dere betaler er det viktig å huske på at kontoen står i mitt navn, og ikke VACN Oslo eller noe sånt. Vi er ingen egen organisation, men private personer som driver på frivillig basis : ja : Kontonummer bare for å friske opp hukommelsen til etternølerne: 97221365945 :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal få gjort en insats i morgen og prøve å få hentet den lista som jeg leverte til genser mannen. slik att alle vet helt 100 hva de skal betale

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare 10 av 25 som har betalt? Det syns jeg helt ærlig er jævlig dårlig. Kan de siste 15 få fingeren ut av ræva slik at de som faktisk er interessert i å få klærne sine kan det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke betalt, og det er rett og slett fordi jeg ikke har sjekket denne tråden.. Jeg regnet med at vi fikk en PM når alt var klart til betaling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare 10 av 25 som har betalt? Det syns jeg helt ærlig er jævlig dårlig. Kan de siste 15 få fingeren ut av ræva slik at de som faktisk er interessert i å få klærne sine kan det.

 

ro deg ned litt da. det kan være grunner til at folk ikke har fått betalt som de ikke er så kiin på å legge ut her på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ro deg ned litt da. det kan være grunner til at folk ikke har fått betalt som de ikke er så kiin på å legge ut her på forumet.

 

Da burde de kanskje ikke ha bestilt i utgangspunktet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da burde de kanskje ikke ha bestilt i utgangspunktet?

 

håper virkelig du kødder nå. for så barnslig går det rett og slett ikke ann å være. ta et eksempel da. si du har fått en regning du ikke var klar over eller at bilen din har stoppet. dette viste man jo ikke når man bestiller. :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper virkelig du kødder nå. for så barnslig går det rett og slett ikke ann å være. ta et eksempel da. si du har fått en regning du ikke var klar over eller at bilen din har stoppet. dette viste man jo ikke når man bestiller. :fy:

 

Ikke ta dette personlig Arve, sikkert mange som har en gyldig grunn. Men når det er snakk om 15 personer da syns jeg det er litt sløvt. Det er tross alt endel folk som faktis har betalt og som bare venter på at resten skal gjøre det samme så de kan få klærne sine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får du vise deg som den storsinnede mann og legge ut så lenge da, siden du har så hast med å få disse klærne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får du vise deg som den storsinnede mann og legge ut så lenge da, siden du har så hast med å få disse klærne.

 

Ja jeg har stor interresse av å legge ut for 15 personer.

Ville tro det var i alles beste interesse å betale så snart som mulig da klærne faktisk ligger klare og venter på oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er en av de rotehuene som ikke har betalt men jeg har en liten unskyldning. jeg sto ikke på den lista men jeg hadde bestilt og husket ikke hvilken farge jeg hadde bestilt en gang. Så takk for info i går om at jeg skulle betale. Betaling skjer når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Lover å betale :o: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan sjekke om jeg står på listen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grå evt. hvit hettegenser. XX(X)L 1. stk.

Om det er 2 eller 3 Xer kommer litt ann på hvor store størrelsene er men regner med att jeg trenger 3 Xer

 

Her var det jeg bestilte som ikke stod på EXcel arket (Vi snakket om det og jeg husket ikke hvilken farge og husker ikke hvem jeg pratet med i går)

 

Er denne med i bestillingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan sjekke om jeg står på listen

 

Jeg har ikke fått endelig liste fra Rikard enda, men på første listen står du iallfall ikke :o Men det betyr altså ikke nødvendigvis at din bestilling ikke er notert!! I forhold til totalprisen må det være 2-3 bestillinger som ikke står på første liste, bl.a. John-Arild sin.

 

Og nei, jeg kommer ikke til å legge ut navn på folk som ikke har betalt :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det jeg bestilte som ikke stod på EXcel arket (Vi snakket om det og jeg husket ikke hvilken farge og husker ikke hvem jeg pratet med i går)

 

Er denne med i bestillingen?

 

Var Rikard du snakket med igår;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der ser du. :)

Hei Rikard. Er genseren min på din liste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare 10 av 25 som har betalt? Det syns jeg helt ærlig er jævlig dårlig. Kan de siste 15 få fingeren ut av ræva slik at de som faktisk er interessert i å få klærne sine kan det.

 

nå får du roe ned.. jeg la ut en tråd rett over din og det er en STOR grun til att det er noen som ikke har betalt. og det er rett å slett for att de ikke vet hva de skal betale. så ikke skyld på de andre, men kom rett til meg vis det er noe mer..: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der ser du. :)

Hei Rikard. Er genseren min på din liste?

 

hei.. skal hente lista kl 14.00 og sender denne straks over til mikael også vil da alle som ikke har betalt mota en pm fra han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vi får klærne før Rudskogen så er jeg veldig fornøyd. Så til de som ikke har fått betalt. Vær vennlig og betal så fort det lar seg gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare 10 av 25 som har betalt? Det syns jeg helt ærlig er jævlig dårlig. Kan de siste 15 få fingeren ut av ræva slik at de som faktisk er interessert i å få klærne sine kan det.

 

Hvis du leser litt nøyere så er det 10 av 25 som IKKE har betalt ;) Jeg vil heller si at jeg synes det er bra at 15 faktisk har betalt i løpet av en ukes tid : ja :

 

Beklager veldig hvis noen har sittet og ventet på pm med beløp og kontonummer :o Dette var absolutt enkleste måten for meg, så tar jeg heller en pm til de som ikke har betalt, når jeg får endelig liste fra Rikard ;) Som jeg ser det i forhold til når folk får lønning skal det ikke være noe problem å få klærne før Rudskogen : smil : Så dere som har betalt, ha litt tålmodighet med oss andre : flau : Det har absolutt ingenting å gjøre med at vi ikke er interessert i klærne som vi har bestilt!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan sjekke om jeg står på listen

 

Bjørn erik 1sort piqe L

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff da, PM'en jeg sendte 09.06 førte åpenbart ikke til bestilling...

 

Jaja får vel hive meg på neste gang om 3-4 år.

 

Kristian nyegaard 1sort genser L. 1spiqe L.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn erik 1sort piqe L

 

 

Takk, da skal jeg betale i dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan alle her som er intresert i en ny runde sende meg pm?? da tenker jeg først å fremst på de som ikke rakk første runde. også eventuelt de som vil ha mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.