Anbefalte innlegg

og når det gjelder det med annet motiv så foreslår jeg da att den personen ordner da alt. for da trekker jeg meg fra ansvaret om klær videre fremover.

 

Slapp av :)

Bare lurte jeg. Leste i en annen tråd her at vi ikke har lokallag lengerm at det nå heter Region oslo, så derfor tenkte jeg kanskje at det ble litt feil å trykke Oslo lokallag?

 

Men er det noe værre å foreta bestillinger og sånt kun med endret motiv? Ville jo tro prosedyren var den samme.

 

Dette var kun et forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn det ligger ann nå.. så er det slik att jeg har en orange hette genser str xl til overs.
Tar den jeg. Send PM for pris og hvor jeg kan hente den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :har nå klæra hjemme hos meg.. får ikke tid til å dele de ut i morgen pga jobb.. men har da mulighet fra og med torsdag og utover.. så folk som ikke klarer og vente til mandag kan sende meg en pm: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :har nå klæra hjemme hos meg.. får ikke tid til å dele de ut i morgen pga jobb.. men har da mulighet fra og med torsdag og utover.. så folk som ikke klarer og vente til mandag kan sende meg en pm: rock :

 

Bare husk å holde av en sort t-skjorte i XL til meg.. : rolleyes

"Betalt, men dere hadde ikke nok.. " : eek :

 

Sees mandag : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå de 2 XXXXL tskjortene med der eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt mulighet til å få hentet klærne mine enda jeg, har betalt vertfall. Er ikke glemt dog ;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt mulighet til å få hentet klærne mine enda jeg, har betalt vertfall. Er ikke glemt dog ;).

 

Bare si fra når du vil ha dem, for jeg har dem i bilen min : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du resten av mine i bilen også? Får jeg dem av den som har dem til mandag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du resten av mine i bilen også? Får jeg dem av den som har dem til mandag?

 

Rikard har de som ble produsert i etterkant. Jeg har kun de som ikke har blitt hentet fra første bestilling. Men kan ikke tenke meg annet enn at Rikard tar turen på mandag og deler ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det flere samlebestillinger?

Må vel ha hettegenser til kjærringa og megselv.

 

Evt. hvor er de kjøpt, så får man ordne det selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det flere samlebestillinger?

Må vel ha hettegenser til kjærringa og megselv.

 

Evt. hvor er de kjøpt, så får man ordne det selv.

 

Bumper denne jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en t-shorte svart farge str large til overs.. noen intresert???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke flere gensere her a?

Er meget interresert.

Sikkert populært om det dukker opp igjen salg da treffene på Mcdonalds begynner igjen.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en runde til skal du se, bare å vente på vår/sommer lokaltreffene så skjer det litt mer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begyner å bli klar for en runde til jeg da. Har fetet meg ut av og slitt ut de klærne jeg fikk sist og begyner å bli klar for en ny runde. Regner med det er flere enn meg som trenger mere klær?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De vi bestilte av sist har vel malen vi brukte for å lage klærne sist ennå så er vel i beste fall bare å ringe de dere fikset dt av sist g si hvor mange flere vi trenger? Eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på stor innkjøp av Lokallags Klær.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De vi bestilte av sist har vel malen vi brukte for å lage klærne sist ennå så er vel i beste fall bare å ringe de dere fikset dt av sist g si hvor mange flere vi trenger? Eller?

 

Ble vell sagt at de ville sitte på malen i 1 år/12 mnd etter siste bestilling/produksjon så muligheten for at de faktisk ikke har denne lengre er så absolutt til stede:o , men nye lokallagsklær er jeg med på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan forhøre meg litt på jobben for jeg veit vi trykker på klær. har også kontakter på dette gjennom jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også ha klær !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på klær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med på klær :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også klar for nye klær, men det gjør ikke noe om designet på ryggen blir oppfrisket i forhold til sist ;) Vil gjerne ha noe der det også står VW-Audi Club Norwegen på ryggen, sammen med Oslo Lokallag.

 

Gjør heller ikke noe om ny leverandør av klær kan levere i litt større størrelser enn sist, for jeg vokset ut av begge gensere etter de hadde blitt vasket 1 gang : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også klar for nye klær, men det gjør ikke noe om designet på ryggen blir oppfrisket i forhold til sist ;) Vil gjerne ha noe der det også står VW-Audi Club Norwegen på ryggen, sammen med Oslo Lokallag.

 

Gjør heller ikke noe om ny leverandør av klær kan levere i litt større størrelser enn sist, for jeg vokset ut av begge gensere etter de hadde blitt vasket 1 gang : gråter :

 

Samme problemet som jeg hadde. Etter en vask var de som korte topper å regne: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.