Anbefalte innlegg

skal se litt på det på onsdag jeg karer og evt jenter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på en runde til jeg.

 

 

Ang annet design på rygg, så siterer jeg meg selv:

 

Jeg er absolutt ikke mot motivet, men ønsker i så fall at vi bruker den offisielle font til klubben :) For min del trenger det ikke være brodert heller, kan like gjerne være trykt på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er definitivt med på dette, motivet til som Espen har linket til, så forsåvidt ålreit ut. Men fargen burde kanskje vært en annen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart genser med sølv skrift hadde vært kult.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva snakker vi om i pris på genseren? er keen på en genser eller to jeg åsså

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jobber med prisene om dagen.

 

kommer om ikke så mange dagene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kan få med navn under på forsiden vi også. men dette vil koste mer enn det smaker. pluss at det vil ta mye lengre tid.

 

kan vel si såpass at jeg regner med at prisen bil halvparten av prisen til telemark ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kan få med navn under på forsiden vi også. men dette vil koste mer enn det smaker. pluss at det vil ta mye lengre tid.

 

kan vel si såpass at jeg regner med at prisen bil halvparten av prisen til telemark ;)

 

Kan vel være greit å ha som et valg for de som ønsker det eller ?: rolleyes

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kan få med navn under på forsiden vi også. men dette vil koste mer enn det smaker. pluss at det vil ta mye lengre tid.

 

kan vel si såpass at jeg regner med at prisen bil halvparten av prisen til telemark ;)

 

Jeg trenger iallfall ikke klær med navnet mitt på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er meget interessert i en hettegenser eller to, men er enig med Mikael om at heller ikke jeg har noe behov for navn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på klær, uten navnet mitt.

 

Jeg kunne, i tillegg til hettegenser, tenke meg en sort piquet. Er det flere som kunne tenke seg det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort hettegenser og sort pique er jeg også med på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg regner med å få prisene en av de nærmeste dagene. pique skaffer vi også. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er me!!

 

 

 

Jeg er med på klær, uten navnet mitt.

Jeg kunne, i tillegg til hettegenser, tenke meg en sort piquet. Er det flere som kunne tenke seg det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne for så vidt tenkt meg en annen farge enn sort jeg da :o Og hvis det hadde vært mulig, en hettegenser med glidelås i front. Hadde vært veldig greit på lokallagssamlinger hvis det blir litt kjølig ut over kvelden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, dette er litt av det vi kan skaffe.

 

bare hyggelig dersom folk kommer med ønsker om andre ting også.

 

T-skjorte

t-skjorte.jpg

 

Farger : Hvit, Aske, Grå, Koks, Sort, Rosa, Rød, Lys blå, Turkis, Kornblå, Indigo, Marine, Mintgrønn, Limegrønn, Flaskegrønn, Sand, Brun, Gul, Orange, Lilla, Natur, Kardinalrød, Kelly grønn

Størrelser: S, M, L, XL, 2XL, 3XL

 

Tennis skjorte

tennisskjorte.jpg

 

Farger: Hvit, Aske, Sort, Rød, Vinrød, Lys blå, Turkis, Kornblå, Indigo, Marine, Limegrønn, Oliven, Flaskegrønn, Khaki, Gul, Orange

Størrelser: S, M, L, XL, 2XL

 

Genser vanlig

genservanlig.jpg

 

Farger : Hvit, Aske, Koks, Sort, Rød, Vinrød, Lys blå, Turkis, Kongeblå, Kornblå, Marine, Limegrønn, Flaskegrønn, Khaki, Gul, Orange

Størrelser: S, M, L, XL, 2XL, 3XL

 

Hettegenser

hettegenser.jpg

 

Farger : Hvit, Gråmelert, Sort, Rosa, Rød, Lys blå, Kornblå, Indigo, Marine, Brun, Gul, Orange, Lilla

Størrelser: S, M, L, XL, 2XL

 

Jakke m/hette

hettejakke.jpg

 

Farger : Gråmix, Rød, Marine, Sort, Oliven

Størrelser: S, M, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL, 5XL, 6XL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig flott Arve : ja :

 

Både utvalg av klestyper og ikke minst størrelser og farger er midt i blinken :D Er det noe minimum vi MÅ bestille for å få til dette i det hele tatt? I så fall kommer jeg til å reklamere for dette på alle tenkelig måter, for dette MÅ bli noe av ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er faktisk kanskje det som er det beste av alt. vi kan bestille 2 stk og jo fler vi bestiller jo bedre pris får vi pr enhet.

 

venter som sagt fortsatt på prisene.

 

beklager at det tar litt tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er faktisk kanskje det som er det beste av alt. vi kan bestille 2 stk og jo fler vi bestiller jo bedre pris får vi pr enhet.

 

venter som sagt fortsatt på prisene.

 

beklager at det tar litt tid.

 

Tid er ikke så farlig ;) Det gir folk tid til å finne tråden og melde sin interesse : ja :

 

Genialt at det ikke er noe krav til minimum bestilling, enda jeg ikke tror det blir noe problem å få solgt 50 plagg. Problemet blir vel heller at det blir mye forskjellig som blir bestilt :o Men er det ikke noe problem for leverandøren, så er jo ingenting bedre enn det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen slenge opp de alternativene til logoforslag så det er mulig å stemme over hvem man liker best?

 

Godt jobba Arve : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for å bruke samme skrift og logo som er på hjemmesiden her.

 

shop_logo1.gif

 

Jeg liker det enkelt og greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for å bruke samme skrift og logo som er på hjemmesiden her.

 

shop_logo1.gif

 

Jeg liker det enkelt og greit.

 

Jeg er helt enig med Reinart : ja :

 

Og så bruke samme font på "Oslo Lokallag" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir motivet slik som vist i de 2 siste innleggende her? Slik som det Espen la ut link til litt lengere opp. Syns det så veldig bra ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.