Anbefalte innlegg

Tok meg en fylletur på hytta fra torsdag til nå, så beklager jeg ikke har sett dette før nå :o

 

Her er kontonummer som det skal betales til: 97221365945, som står i mitt navn. Hvis du betaler fra en konto som står i annet navn enn det du er oppført med på listen, så venligst skriv det i betalingsinformasjon, da jeg vil kontrollere innbetalinger opp mot listen Rikard har lagt ut ;)

 

Så snart alle har betalt sørger jeg for å overføre slik at vi får klærne våres : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok meg en fylletur på hytta fra torsdag til nå, så beklager jeg ikke har sett dette før nå :o

 

Her er kontonummer som det skal betales til: 97221365945, som står i mitt navn. Hvis du betaler fra en konto som står i annet navn enn det du er oppført med på listen, så venligst skriv det i betalingsinformasjon, da jeg vil kontrollere innbetalinger opp mot listen Rikard har lagt ut ;)

 

Så snart alle har betalt sørger jeg for å overføre slik at vi får klærne våres : smil :

 

jeg har ikke det programmet som man skal åpne filen med, kunne du sendt meg en pm med min bestillings informasjon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg overført penger. Hadde vært kult om vi fikk ordnet klærne til treffet på Rudskogen 1-2 Sep.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes jeg vil gi folk en uke før jeg begynner å sende ut pm med purring. Er jo ikke utenkelig at noen er på ferie og kanskje ikke ser at det har skjedd noe her : rolleyes

 

Men bare så alle kan følge med, så sender jeg ut pm med bekreftelse på at betaling er mottatt etterhvert som pengene går inn på kontoen. Hvis noen har betalt og IKKE fått bekreftelse i løpet av 2-3 dager, så send meg pm så vi får ordnet opp i det : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nå bedt om den lista jeg leverte til genser mannen slik att folk ser nøyaktig hva de har bestilt. for det er den komplette. ikke den som jeg la ut før i tråden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ligger den inne til betaling på nettbanken.

 

Håper som nevnt tidligere her at vi har klærne til Rudskogen. Hvis klærne allerede var ferdig som Rikard skrev her så er det jo bare opp til oss å få betalt fortest mulig så vi kan hente de ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye var det hettegenseren kostet igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fått prisene folkens!!!

Hettegenser Kr 350,- inkl. mva pr stk.

Piquet skjorte Kr 225,- inkl. mva pr. stk.

T-skjorte Kr 110,- inkl. mva pr. stk.

Genser Kr 231,- inkl. mva pr. stk.

 

så nå må vi betal fort som tusan så blir det klær på oss.

 

total prisen våres blir 16313..

 

Legger ut denne igjen så folk slipper å bla frem og tilbake her ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Cathrine og jeg betalt. Dette blir gøy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg betalt, men jeg er jo ikke 100% på om jeg stod på lista.

Jeg skrev meg opp på den Arve(?) skrev på pc'n og mener å husker jeg bestilte en hettegenser.

 

Det er også første gang jeg bruker nettbanken til å overføre penger så hadde vært greit å vite om det funket, hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg betalt, men jeg er jo ikke 100% på om jeg stod på lista.

Jeg skrev meg opp på den Arve(?) skrev på pc'n og mener å husker jeg bestilte en hettegenser.

 

Det er også første gang jeg bruker nettbanken til å overføre penger så hadde vært greit å vite om det funket, hehe.

 

Hei Martin :)

 

Du står på lista som Martin Skauen mellom Per-Ivar og Dagfinn, hvis du ser på listen som Rikard la ut her tidligere ;) Ifølge listen har du bestilt 1 stk. orange hettegenser. Jeg sjekker nettbanken løpende og sender PM til alle som har betalt. Eneste er at jeg reiser bort på torsdag og kommer hjem på mandag, så det er ingen som får pm verken torsdag eller fredag, men det betyr altså IKKE at evt. betaling ikke er registrert.. Bare til generell info..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg visst gått glipp av.. Er det for sent å bestille?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert flere som skal bestille litt senere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det an her nå? Mange som ikke har betalt? Keen på å få genseren min jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det an her nå? Mange som ikke har betalt? Keen på å få genseren min jeg :)

 

Ja det er jeg også.... hadde vært kult å fått de til uka , da kan vi bruke de i bergen til neste helg..

Men er det ikke mulig å hente ut for de som har betalt da ? slik at vi kan få genserene våre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er jeg også.... hadde vært kult å fått de til uka , da kan vi bruke de i bergen til neste helg..

Men er det ikke mulig å hente ut for de som har betalt da ? slik at vi kan få genserene våre....

 

Evt sette en frist for betaling og de plaggene som ikke har blitt betalt da kan legges ut for salg for de som ikke fikk vært med på bestillingen eller om noen andre vil ha flere plagg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry gutter, jeg har nok vært litt i min egen verden i det siste, så jeg har ikke fått med meg dette. Men nå er det i hvertfall betalt for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det som gjenstår nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vi får det før 27. hvis ikke må noen andre i familien hente den, hehe.

Drar til Stavanger for å jobbe i 2 år så da blir det ikke så mye mandagsmøter etter det.

 

Noen andre som synes det var en god ide av meg å kjøpe en LOKALLAGSgenser rett før man bytter lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mange har ikke betalt? når kan genserene levers til oss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.