Anbefalte innlegg

Jo mer folk snakker om dette jo mer lyst får jeg til å dra. Høres jo drit gøyt ut å kjøre i kolone fra oslo. DA får jeg bare henge i og skru så jeg er sikker på at corradoen er ferdig: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enkelte vil alltid rase avgårde etter en stund i kolonna, men sjarmen med å samles er at det er gøy og vekker oppmerksomhet laaang vei :D

Skal du kjøre med Gto`èn? Hadde vært litt kult da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peil på hvor man får kjøpt et billig campingbord som tar lite plass i bilen? Så på tema, men de hadde bare denne, som blir litt for stor til å ha i golfen tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peil på hvor man får kjøpt et billig campingbord som tar lite plass i bilen? Så på tema, men de hadde bare denne, som blir litt for stor til å ha i golfen tror jeg.

 

relativt liten sammenslått den der da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

relativt liten sammenslått den der da

 

Tror jeg har funnet en løsning ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker jeg kjøper et slikt i hvertfall. passer rett inn i passaten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, virka som et greit sett. Satt å så litt på noen bilder fra BR 07 og der var det noen som hadde det i alle fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe matbutikk i nærheten av treffområdet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe matbutikk i nærheten av treffområdet?

 

Er noe 2 km unna elns... akkurat passe kjøretur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CITY GROOOOOSS. hihi. beste matbutikken ever. de har ALT. (bortsett fra vettu pølser og lomper) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CITY GROOOOOSS. hihi. beste matbutikken ever. de har ALT. (bortsett fra vettu pølser og lomper) :P

 

haha, så enig, grill pølser må taes med hjemmefra;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kylling eier pølse om det er grillmat det snakkes om her. End of case! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det til med systembolag i nærheten? Lurer litt på å ta turen i år i og med at det er jubileum og det faktum at jeg aldri har vært der før:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kylling er bra det. Men det går i pølse og biff for min del. mye kjappere å svi to pølser en å styre med kylling og tilbehør ;)

 

Er bolag både på veien og like ved mantorp. så man får ordna seg. vi pleier å ha en stopp litt inn i sverige på et bolag der. men erfaringsmessig så har vi klart å tømme dette før :P

 

 

IMG_8221.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kylling er bra det. Men det går i pølse og biff for min del. mye kjappere å svi to pølser en å styre med kylling og tilbehør ;)

 

Er bolag både på veien og like ved mantorp. så man får ordna seg. vi pleier å ha en stopp litt inn i sverige på et bolag der. men erfaringsmessig så har vi klart å tømme dette før :P

 

 

IMG_8221.jpg

 

Og i år skal det stables på takgrinda... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i år skal det stables på takgrinda... ;)

 

Vi får se da vettu...tror ikke du rekker fram i tide til at det er mere Corona igjen til deg og kriff : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe. vi kjører fra dere og stikker av med alt. GOD plass i passaten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si meg:

Er Bugrun sponset av Corona????

På (nesten) hvert eneste bilde tatt etter kl 18.00 finner man en person med en Corona (eller helst flere) i hånda...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si meg:

Er Bugrun sponset av Corona????

På (nesten) hvert eneste bilde tatt etter kl 18.00 finner man en person med en Corona (eller helst flere) i hånda...:P

 

Si det du..... ;)

Bug_Run_2007_126.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får se da vettu...tror ikke du rekker fram i tide til at det er mere Corona igjen til deg og kriff : haha :

 

Bortsett fra at vi starter på torsdag for å komme først med 34 hk-eren ;) hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det at corona er sponsor. de er vel faktisk hovedsponsor også hvis jeg ikke tar feil ;) man får handlet iskalde coronas under konserten på lørdagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra at vi starter på torsdag for å komme først med 34 hk-eren ;) hehehe

 

kanskje jeg må ta følge med mine 50;) redd for at de andre kommer til å kjøre fra meg:P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det at corona er sponsor. de er vel faktisk hovedsponsor også hvis jeg ikke tar feil ;) man får handlet iskalde coronas under konserten på lørdagen.

 

Haha, var jo ment som en spøk, men så stemmer det faktisk også!!!

Glemmer at det finnes litt andre regler for slike ting hos søta bror...

Genialt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg vurderer virkelig å ta turen ned. Hadde vært morro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det at corona er sponsor. de er vel faktisk hovedsponsor også hvis jeg ikke tar feil ;) man får handlet iskalde coronas under konserten på lørdagen.

 

Konsert? Hva er det jeg ikke har fått med meg nå? :confused:

 

Anyways, åssen klarer folk å holde øl'et kaldt? Varmt øl er ugg :shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.