#301 Skrevet Juni 1, 2009 Woho!! Nærmer seg nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Juni 1, 2009 ka baconost? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Juni 1, 2009 AAARGHHH: bh : bilen min har plutselig stoppet og nekter å gå, var på gatebil i helgen og på morgenen når jeg skulle kjøre å vaske så ville den ikke starte, men fikk til slutt liv i den igjen og tenkte kanskje bare styrenheten hadde hengt seg, men på søndag kveld og kjørt noen km stoppet den plutselig, aner ikke hva det er.. så nå får vi se om bilen blir klar til torsdagen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Juni 2, 2009 Woho!! Nærmer seg nå. FU!!!1111111 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Juni 2, 2009 hmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Juni 2, 2009 er vel samme været som er meldt på pent.no også her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Juni 2, 2009 Får forsøke å holde humøret oppe med å nevne at værvarselet har bare blitt bedre og bedre de siste dagene da. Og, 1 mm nedbør lørdag og søndag er ikke allverdens da. Men, en ting er sikkert. Jeg skal ha varmere klær med til Mantorp i år enn jeg hadde i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Juni 2, 2009 hvis jeg ikke tar helt feil så var det vel melt litt regn og overskyet vær på mantorp i fjord.. å man så hvordan det gikk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Juni 2, 2009 hvis jeg ikke tar helt feil så var det vel melt litt regn og overskyet vær på mantorp i fjord.. å man så hvordan det gikk! Var fælt der da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Juni 2, 2009 Noen fra Oslo omegn som skal møtes på esso Ryen først? På Fredag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Juni 2, 2009 Nå skal det sies at vi har et partytelt og alle er vel såpass fornuftige at de pakker annet en shorts og t-skjorte også? Blir ikke mere morro en det man lager selv er det noe som heter. Og vi pleier vel ikke akkurat å sitte og sture gjør vi vel? Detta blir gøy folkens, t-skjorter og merker er henta i dag og fargene blir helt konge Vi sees 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Juni 2, 2009 Hvordan er det med grill o.l.? Tar man med hver sin, eller er det noen form for spleis på utstyr og køl? Når det gjelder været pakker jeg med både bikini, solkrem, slagstøvler og regnponcho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Juni 2, 2009 kan hende jeg dukker opp alikevel folkens stay tuned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Juni 2, 2009 Pleier å handle en slik kulegrill og styre med den etter hvert. Så vi ordner nok det på torsdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Juni 3, 2009 Tror det kan bli litt CAMP (tog du an' ??? ) om plassen i år. De har nemlig flyttet livescenen til bunnen av svingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Juni 3, 2009 Hmmm da blir det vanskeligere for Rolf å burne utover kvelden, siden det kommer til å være tjukt med folk der. Dilemmas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Juni 3, 2009 enda større grunn for tidlig avreise. Men vil da også tro at det er mere camp plass oppe der scenen har stått årene før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Juni 3, 2009 enda større grunn for tidlig avreise. Men vil da også tro at det er mere camp plass oppe der scenen har stått årene før. Men der er det jo stortsett grus og asfalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Juni 3, 2009 vi skal da ikke sove der vi holder jo av plass på den gode siden hvor det i minste er noen gresstuster i mellom all stein og grus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Juni 3, 2009 ettersom det er sol i bergen akkurat nå, så regner jeg med at innen jeg drar herfra i morgen så klarer jeg dra med meg tilstrekkelig solstråler nedover mot østlandet, og deretter til sverige på fredag. no problem, dont worry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Juni 3, 2009 Høres bra ut pål. Nå sitter jeg og Fredrik Olastuen og snart skal innta litt Taco og et par kalde før vi finner senga og er klar til avreise i morgen tidlig. Gleder meg veldig til en lang fin helg på Mantorp. Været er nå spådd til strålende sol så å si hele helgen. Noe lettere overskyet bare. Hva er det vi sutrer over? vi vet jo at bægrænn væderet kommer uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Juni 3, 2009 Høres bra ut pål. Nå sitter jeg og Fredrik Olastuen og snart skal innta litt Taco og et par kalde før vi finner senga og er klar til avreise i morgen tidlig. Gleder meg veldig til en lang fin helg på Mantorp. Været er nå spådd til strålende sol så å si hele helgen. Noe lettere overskyet bare. Hva er det vi sutrer over? vi vet jo at bægrænn væderet kommer uansett det er bra noen har det,,,,, venter fortsatt på å høre om bilen min, de skal vistnok begynne på den nå, eller har begynt. Så krysser fingre på at den blir i orden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Juni 3, 2009 Kjerra er straks ferdigpakka og sammentjora Mangler bare å pakke meg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Juni 3, 2009 GOD TUR ALLE SAMMEN: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Juni 3, 2009 IT'S ALIVE - IT'S ALLIIIVE - IT'S ALIIIIIIVEEEEEE får ikke sagt hvor glad jeg er nå og at det ikke var skjedd noe større skade enn det "egentlig" burde ha vært. Den register reima er noe av det jævligste jeg har sett (forutenom reg reim brudd da) i min bransje som bilmekanikker. Kan si det slik at det mangla litt mer enn bare 2 - 3 tenner. Kunne faktisk sitte og pirke av tann for tann, må ha vært noe produksjonsfeil på den reima. KAN IKKE ANNET SI ENN STOOOOOOOR TAKK TIL MØLLER BIL HAMAR OG GUTTA SOM VAR VILLIG TIL Å SKRU TIL NÅ FOR Å FÅ DEN KLAR. ØYVIND OG GLENN - DERE SKAL HA ALL CREEDS FOR DET HER!!!!! Og ja jeg har hatt utrolig flaks med den reima "phuuu":tilber: SÅ NÅ BLIR DET BUGRUN!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...