Anbefalte innlegg

Når på Torsdag drar dere? Sånn etter-jobb tid 15-16 tiden eller før?

 

Isåfall drar jeg fredag morgen, Anyone else? Kolonne fra Mysen som vanlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag morgen for min del. Tenker avreise Hamar i åtte tiden. Bruker heller litt kosetid på turen nedover. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag morgen for min del. Tenker avreise Hamar i åtte tiden. Bruker heller litt kosetid på turen nedover. ;)

 

du svarte meg ikke lenger opp i tråden her rolf.. men kjører du nedover til lillestrøm slik som du har pleid å gjøre eller kjører over til charlottenberg med meg og Øystein etc...? (altså gjennom Odal'n)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du svarte meg ikke lenger opp i tråden her rolf.. men kjører du nedover til lillestrøm slik som du har pleid å gjøre eller kjører over til charlottenberg med meg og Øystein etc...? (altså gjennom Odal'n)

 

Jeg tar Hamar veien ja. dvs over charlottenberg og den veien. Orker ikke de 13 mil ekstra til Oslo i år. Ble alt for sent før jeg var hjemme igjen på søndagen også. Så vi drar samlet tropp fra Hamar torsdag morgen. Fint om alle som skal dra Torsdag prøver å samle seg litt så man drar sammen. Er det noen flere som skal dra veien over charlottenberg si ifra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen flere som skal dra veien over charlottenberg si ifra ;)

 

Charlottenberg eller over mysen er jo ett fett for oss som kommer i fra Lillestrøm området i alle fall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som skal reise på fredag eller? Ja ja noen får ta av plass til teltet mitt da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste drar nok fortsatt på fredag. Men mange av folka er i Wørterøllelsesese eller.no sånt fortsatt så vi får avvente litt til. om 14 dager nå så raver vi drita rundt på bugrun og skråler og skåler om hverandre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som skal reise på fredag eller? Ja ja noen får ta av plass til teltet mitt da....

 

Skal holde av en teltplass og en parkeringsluke til deg jeg Martin:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar Hamar veien ja. dvs over charlottenberg og den veien. Orker ikke de 13 mil ekstra til Oslo i år. Ble alt for sent før jeg var hjemme igjen på søndagen også. Så vi drar samlet tropp fra Hamar torsdag morgen. Fint om alle som skal dra Torsdag prøver å samle seg litt så man drar sammen. Er det noen flere som skal dra veien over charlottenberg si ifra ;)

 

Vurderer å kjøre over Chattabææærg sjøl, siden det er gamle kjente trakter for meg. Når ca drar dere fra Hamar på morgenen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag morgen for min del. Tenker avreise Hamar i åtte tiden. Bruker heller litt kosetid på turen nedover. ;)

 

 

ca da Gry ;) hvis ingen har noe imot det da vel og merke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som skal reise på fredag eller? Ja ja noen får ta av plass til teltet mitt da....

 

Jeg drar på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er klar for avreiese torsdag morgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal holde av en teltplass og en parkeringsluke til deg jeg Martin:)

 

 

Høres bra ut Henrik!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan ta på seg å handle et 3x6m partytelt på biltema og ta det med til mantorp ? Jeg har max grense på vekt jeg vil ha i bilen allerede med den høyden. så fint om noen kan ta på seg det her. Får såklart igjen penger der nede.

 

Mvh Rolf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sikkert handle med partytelt sammen med alt det andre rælet jeg skal ha på Illtema :)

 

PS: Komplett med vegger og slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da utgår treffet med høye kneløft for min del.. Eksamenshelvete : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om en av de som drar på Torsdagen prøver å huske å ta med sperrebånd.

 

Så tar jeg med noen sløyfer vi kan banke ned i bakken for å sikre at ingen tar plassen. Skal selv prøve å få tatt med meg sperrebånd fra jobben. Men kan være greit om eventuelt flere har med. Just in case;)

 

Er det flere fra Oslo området som drar nedover på Torsdagen? Jeg har planer om å møte Hamar gjengen i Charlottenberg. Så det er bare å si ifra om det er flere som vil ta følge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik olastuen tar med seg 2 ruller med sperrebånd på torsdag. Skal sitte på med Rolf, så de er der samtidig som han ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sperrebånd er ikke noe problem nei ;) bruker nok bilene også til å fysisk sperre av. I fjor kjørte jo folk bare ned bånda så.

 

Gry, i hvertfall en del vegger. Men kjekt med alle ja. Tilfelle dårlig vær. Er desverre spådd dårlig på torsdag og fredag morgen. Så får vi håpe at bugrun været slår inn etter det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flere fra Oslo området som drar nedover på Torsdagen? Jeg har planer om å møte Hamar gjengen i Charlottenberg. Så det er bare å si ifra om det er flere som vil ta følge.

Ja, se egen tråd her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=156933

Er det andre som reiser torsdag fra Oslo-området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min kan sikkert brukes som "sperre" - den vil ikke være spesielt pen uansett :P

 

Partytelt med vegger skal bli :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt endringer her for min del, starter fredag siden jeg får besøk fra Tyskland og blir ikke å sove på campen pga. støy. (kona til Juergen har tinitus)

 

Men kjører FK-golfen for egen maskin ned... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det kun tre hele (arbeids-)dager igjen før avreise BugRun : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.