Bilder av din GARASJE - inspirasjon!

Anbefalte innlegg

Den garasjen der likte jeg løsningen på:) Så bra ut. 110kvm ca?

 

Jepp er ca grunnflate på 110kvm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grom garasje!! 10x11m var voksent, likte løsninga du hadde valgt og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den garasjen likte jeg og! Sånn vil jeg ha. Hva gjør folket her med sluk? Noen som har det? Evnt med oljeutskiller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Misunner dere som har garasje ass!: rolleyes

bur i 4-manns bolig selv å har ikke plass til carport engang : bråk :

 

hva mener dere om varm vs kald garasje?

 

hører noen mener det er bedre for bilen å stå i ein kald garasje mot varm pga av kondens?

 

Sitat fra en nettside: " En varmgarasje fjerner raskt den ytre fuktigheten på bilen, men er kanskje likevel ikke den beste løsningen. Kondensen som skapes kan gi rust. Den kalde garasjen og carporten gir derimot en dårligere tørk av den ytre fukten, men det blir mindre kondens. "

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss man bare har bilen parkert så ville eg ha gått for kald garasje, men skal man holde på med eit prosjekt så hadde eg hatt varm garasje. men ville hatt isolert garasje uansett.

men har du varm garasje og er inn og ut med bilen daglig så ville eg ha hatt god lufting og luftsirkulasjon i garasjen for å få vekk kondens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først vil jeg si at bildene er hentet fra salgsannonse for ca et halvt år siden, men det ser nesten likt ut idag men gulvet er malt med epoxxy og det er montert løftebukk fra nordic lift.

får ikke full høyde men nok til at jeg ivertfall kan sitte under bilen er 3m under taket.

garsjen er på ca 170 kvm elr noe sånt mener jeg å huske delt på 2 etasjer.

 

i 2nd etasjen er det ingen ting, noen som har forslag til hva jeg skal bruke det til?

blir ikke noe med sofa, tv eller lignende, for av egen erfaring blir det ikke gjort mye jobb....

 

veggen til høyre skal rives å skal sette inn dobbel port,

lurer på hva det som satt opp veggen tenkte?: klø :

 

91_328238559_xl.jpg

91_290749873_xl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først vil jeg si at bildene er hentet fra salgsannonse for ca et halvt år siden, men det ser nesten likt ut idag men gulvet er malt med epoxxy og det er montert løftebukk fra nordic lift.

får ikke full høyde men nok til at jeg ivertfall kan sitte under bilen er 3m under taket.

garsjen er på ca 170 kvm elr noe sånt mener jeg å huske delt på 2 etasjer.

 

i 2nd etasjen er det ingen ting, noen som har forslag til hva jeg skal bruke det til?

blir ikke noe med sofa, tv eller lignende, for av egen erfaring blir det ikke gjort mye jobb....

 

veggen til høyre skal rives å skal sette inn dobbel port,

lurer på hva det som satt opp veggen tenkte?: klø :

 

[ATTACH=CONFIG]187435[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]187436[/ATTACH]

 

Jeg vet hva jeg ville gjort i andre etasje.. Bodd der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt tanken på å bygge meg ei ungkarsleilighet å leie ut huset ja...men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo heve taket/gulvet over bukken da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk lyst til å slenge ut et bilde av min garasje også, artig å se så mye bra garasjer... Det er vel denne jeg har drevet med de siste 2 åra istede for å skru bil, så godt å få det i orden så bilen får fortsatt oppgraderinger snart..

 

Her er et bilde av garasjen når den er så si ferdig utvendig.. garasjen er vel 10x11m med 2 små garasjer på siden og verksted med full takhøyde i midten+ hems... Gulvet er epoxy behandla og unødvendig glatt :P

[ATTACH=CONFIG]187284[/ATTACH]

 

et bilde her under bygging for snart 2 år sida så ser man omrisse av hvordan den har blitt...

[ATTACH=CONFIG]187286[/ATTACH]

 

Digg med trippel garasje! Ser ut som du har en fornuftig planløsning.

Men skulle likt å sett flere bilder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags vifter/ventilasjon bruker folk i garasjen sin? størrelse på de? Kjører dere med fuktstyring eller konstant på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først vil jeg si at bildene er hentet fra salgsannonse for ca et halvt år siden, men det ser nesten likt ut idag men gulvet er malt med epoxxy og det er montert løftebukk fra nordic lift.

får ikke full høyde men nok til at jeg ivertfall kan sitte under bilen er 3m under taket.

garsjen er på ca 170 kvm elr noe sånt mener jeg å huske delt på 2 etasjer.

 

i 2nd etasjen er det ingen ting, noen som har forslag til hva jeg skal bruke det til?

blir ikke noe med sofa, tv eller lignende, for av egen erfaring blir det ikke gjort mye jobb....

 

veggen til høyre skal rives å skal sette inn dobbel port,

lurer på hva det som satt opp veggen tenkte?: klø :

 

[ATTACH=CONFIG]187435[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]187436[/ATTACH]

Var Snøscooterforhandler der for ørtogførti år siden, hadde "kontor" uti det rommet som er delt av

Har sikla på dette huset de 2-3 siste gangene det har vært ute for salg, men har nok med ett hus og det er litt for nære veien etter min smak.:P

Velkommen te bygda!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par bilder av garasjen min.

 

Før:

IMG_5666.jpg

 

Og etter:

003.jpg

 

Kommer til å legge fliser istedet nå, da epoxy blir utrolig glatt når det er vått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags vifter/ventilasjon bruker folk i garasjen sin? størrelse på de? Kjører dere med fuktstyring eller konstant på?

 

Jeg har 75kvm fullisolert garasje der jeg har en Meaco DD8L avfukter. Avløpet på denne er koblet til et hull jeg borret i gulvet. Holder fuktigheten nede og gir en liten lunk. Dette tørker opp vann fra bilene, og hindrer mugg. Viktig med en slik type avfukter da kompressoravfukter nesten ikke har effekt under 15-10 grader. Lurte på å installere en kanalvifte, men i forhold til fukt så har det ikke vært nødvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par bilder av garasjen min.

 

Før:

[ATTACH=CONFIG]188207[/ATTACH]

 

Og etter:

[ATTACH=CONFIG]188208[/ATTACH]

 

Kommer til å legge fliser istedet nå, da epoxy blir utrolig glatt når det er vått.

 

Hva slags innredning har du her Jarle? Stålskaper?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par bilder av garasjen min.

 

Før:

 

Og etter:

 

Kommer til å legge fliser istedet nå, da epoxy blir utrolig glatt når det er vått.

 

Fet garasje!

Ser du har gått for høytallere i veggen? Litt mer info om hva du gikk for her? Skulle også likt å sett flere bilder:)

Likte TVen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fet garasje!

Ser du har gått for høytallere i veggen? Litt mer info om hva du gikk for her? Skulle også likt å sett flere bilder:)

Likte TVen! :D

 

Hei

 

Skal se om jeg finner noen flere bilder. Har felt inn B&W høytalere i vegg og i taket, samt B&W sub. Koblet opp mot Sonos. Funker knallbra.

Tv må man ha. Jeg ser på overhaulin mens jeg skrur da vettu.hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags innredning har du her Jarle? Stålskaper?

 

Hei.

 

Stålskap fra Ikea faktisk og verktøyskap fra Gasolin. Funker helt ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke så mange bilder på denne pcen,men legger ut det jeg har. Denne garasjen er egentlig bare til lagring av M3`en.Men RS2 har fått stå der i vinter. Plan er å sette opp et. verksted annet sted på tomten,men fått et avslag allerede så må gjøre noen endringer.

 

Her er et bilde hvor du ser høytalerne i taket,var redd det ble lite lyd med kun fronthøyttaler så dette funket egentlig helt ok.

 

IMG_0050_zps2187d9fa.jpg

 

og her under montering av benker og overskap. ikke helt ferdig her.

 

IMG_0035_zpsd6039e58.jpg

 

Og her et bilde av den ser ut idag. Full av rot.hehe

 

IMG_0407_zps1f15a0a5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Stålskap fra Ikea faktisk og verktøyskap fra Gasolin. Funker helt ok.

 

Finner du noe link til skapene på ikea sine nettsider? Evt et navn å gå etter, fant ikke noe når eg søkte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. Ikea PS serien. Benkeplatene er også Ikea 2mm rustfri benkeplater. Har satt sammen 3 stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser jo greie ut de skapene. noe innredning inni disse? hyller? Benkplatene, finner du de også på ikea nett??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda Epoxyen blir glatt, men jaggu det blir lett å holde rent :) la epoxy i uka og i helga så startet eg med å sette opp litt nye skap, har en del igjen enda men ongoing. Et lite bilde fra i går før eg tok kveld :)

 

DSC_0010-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.