Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Åssen i helvete skal jeg få med meg stol på sykkelen da?? : bh :

 

Synes du skal være glad for at du ikke behøvde å ta med egen kulegrill og kull, jeg:p. Hva med lotusstilling på bare bakken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, sant nok.. europris sekk utgår da jeg må ha med sekk full av Ess..

blir nok sykkel, ekstra vonde stoler eller lotus stilling som gjelder.. trolig en kombinasjon av alle :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, sant nok.. europris sekk utgår da jeg må ha med sekk full av Ess..

blir nok sykkel, ekstra vonde stoler eller lotus stilling som gjelder.. trolig en kombinasjon av alle :D

 

Vi skal vel klare og få med en stol ekstra, men da må Marius kjøre!?!?

 

Er maks plass til 2 stoler i Puggen!! : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal vel klare og få med en stol ekstra, men da må Marius kjøre!?!?

 

Er maks plass til 2 stoler i Puggen!! : flau :

 

BULL! Du har plass til 2 stoler bak hver side i PUG'en, så vi kan få med 4 stoler!!! PUG'en er jo rene varebilen! Dette er bare en dårlig unnskyldning for å slippe å kjøre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu bra at jeg har sofa, ser ut som om lungemosen utgår i dag også... Pokker... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KAKE blir bakt AS WE SPEAK: smil : Siden jeg ikke får 3 is til dessert idag, så blir det kake isteden: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi, satan, her er det bare å legge bort pottis posen først som sist skjønner jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu bra at jeg har sofa, ser ut som om lungemosen utgår i dag også... Pokker... : bh :

Grilla lungemos i brød må jo være helt toppers : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KAKE blir bakt AS WE SPEAK: smil : Siden jeg ikke får 3 is til dessert idag, så blir det kake isteden: smil :

 

Dæven å du ordner da! Regner med ikke Veronica har NOE med dette å gjøre : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for et hyggelig og folkerikt grillokallagsmøte i dag:). Kaka smakte fortreffelig:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra lokallagstreff i dag folkens!

Både oppmøte, mat, kjeks og kake-messig!!! :tilber:

 

Er det noen som tar opp stafettpinnen og innviterer til verksted-treff neste gang? :)

Kanskje Håkon??? Da kan burde vi jo finne frem!! :P

 

Eller om noen har forslag til alternative lokallagstreff?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var skikkelig trivelig kveld med god grillmat + lunch til meg i morgen... :P

 

Bilde_124.jpg

 

Kaaakeee...

 

Bilde_125.jpg

 

2 x 4wd biler, Luis sin S3 og Ole Henrik sin, eh øh Taro? : klø :

 

Bilde_128.jpg

 

En stor hund som tror den er valp enda... :confused:

 

Bilde_127.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg og Håkon forslo før dere kom, så kan vi godt prøve og ta lokalagsmøtene på verkstedet, enten hos oss eller Håkon.. Håkon skulle skaffe ovn, grill har vi. Så er mange muligheter.. Vet ikke om det vil funke bra, ettersom kanskje noen ikke kan osv.. Men vi kan jo gjøre ett forsøk:) Evt. Andre forslag ROP UT!

 

Bra oppmøte idag!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg og Håkon forslo før dere kom, så kan vi godt prøve og ta lokalagsmøtene på verkstedet, enten hos oss eller Håkon.. Håkon skulle skaffe ovn, grill har vi. Så er mange muligheter.. Vet ikke om det vil funke bra, ettersom kanskje noen ikke kan osv.. Men vi kan jo gjøre ett forsøk:) Evt. Andre forslag ROP UT!

 

Bra oppmøte idag!: rock :

 

Vi kan jo ha et par prøverunder, jeg syns det var veldig bra i dag!!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå som terrassen til garasjen er ok, så er jo grillen der også i funksjon og kaffetraktern ok. Kan ta et par treff der også hvis det er interresse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vart riktig så trivelig ja, og må bare stemme med, knall kake :D

 

Var litt fabling om motorbytte i Lupo, så da er vel denne på sin plass

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=33482&postdays=0&postorder=asc&highlight=lupo&start=0

 

Hvorfor ikke ta den helt ut på denne måten:D http://www.youtube.com/watch?v=7JDSm7LLAs4&feature=fvst Se flere videoer av prosjektet.. Virkelig noe å tenke på hehe.. burde la seg gjøre å få godkjent på BT i norge : dum :

RÅTT!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei alle sammen! : vinke :: vinke :: vinke :

 

Prøve og være litt tidligere ute denne gangen! I morgen er det tid for lokallagstreff igjen. Vi ble vel enige om at lokasjon blir samme som sist!? (lurer på om det betyr at vi kan vente oss samme kake og : klø :)

 

Siden det i helgen var høsttreff på Rudskogen, og regner med at det var massivt oppmøte fra Follo-Fraksjonen, tenkte jeg det hadde vært artig med bildevisning fra treffet!? Jeg hadde ikke mulighet til å dra dit selv i år, så hvis det er stemning for dette, er jeg avhengig av bilder fra dere andre. :P

Jeg stiller med pc og projektor, Bjørnfrid og gutta har vel et par hvite vegger. : rolleyes

 

Er det noen som har andre forslag til aktiviteter (ringspill, dart, ludo, m.m.) er det bare og si fra.

 

:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei alle sammen! : vinke :: vinke :: vinke :

 

Prøve og være litt tidligere ute denne gangen! I morgen er det tid for lokallagstreff igjen. Vi ble vel enige om at lokasjon blir samme som sist!? (lurer på om det betyr at vi kan vente oss samme kake og : klø :)

 

Siden det i helgen var høsttreff på Rudskogen, og regner med at det var massivt oppmøte fra Follo-Fraksjonen, tenkte jeg det hadde vært artig med bildevisning fra treffet!? Jeg hadde ikke mulighet til å dra dit selv i år, så hvis det er stemning for dette, er jeg avhengig av bilder fra dere andre. :P

Jeg stiller med pc og projektor, Bjørnfrid og gutta har vel et par hvite vegger. : rolleyes

 

Er det noen som har andre forslag til aktiviteter (ringspill, dart, ludo, m.m.) er det bare og si fra.

 

:glad:

 

Litt bilder fra Rudskogen som kan stå å rulle å gå hadde jo vært fint for oss som ikke klarte å få rævva ut av heimen : flau :

 

Forslag: Kan vi klarer å ikke legge alle samlinger til tirsdager? Jeg starter nå opp med hockey igjen og seff ble dette tirsdager i år også : bråk : Mulig flere som ikke kan da de har noe annet fast på tirsdager? Hva med annenhver tirsdag/torsdag (altså fortsatt hver andre uke, men da rulere mellom tirsdag og torsdag)? Eller blir dette alt for vanskelig for gutta å forholde seg til? Hva da med faste datoer 1 og 15 hver måned f.eks. Da kan det faktisk bli treff i helga også som kan føre til litt "øvrig" aktivitet : klø :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt bilder fra Rudskogen som kan stå å rulle å gå hadde jo vært fint for oss som ikke klarte å få rævva ut av heimen : flau :

 

Forslag: Kan vi klarer å ikke legge alle samlinger til tirsdager? Jeg starter nå opp med hockey igjen og seff ble dette tirsdager i år også : bråk : Mulig flere som ikke kan da de har noe annet fast på tirsdager? Hva med annenhver tirsdag/torsdag (altså fortsatt hver andre uke, men da rulere mellom tirsdag og torsdag)? Eller blir dette alt for vanskelig for gutta å forholde seg til? Hva da med faste datoer 1 og 15 hver måned f.eks. Da kan det faktisk bli treff i helga også som kan føre til litt "øvrig" aktivitet : klø :: smil :

 

Desperat nå el??? Bare og kutte ut den Hockey'n, bena dine har ikke godt av det, selv om store deler av dem er titan nå!!! : rolleyes

 

Men må jo si at helgetreff høres artig ut!!

:venner::venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desperat nå el??? Bare og kutte ut den Hockey'n, bena dine har ikke godt av det, selv om store deler av dem er titan nå!!! : rolleyes

 

Men må jo si at helgetreff høres artig ut!!

:venner::venner:

 

Hockey kutter jeg ikke ut! DET er kult ;) Kun titan i den ene foten, så har jo fortsatt en "kjeks" fot som jeg kan ødlegge litt... He he he

 

Faste datoer må jo være veldig greit eller? Da slipper vi å huske på hvilke uker det er mm. samtidig som vi varierer dager! Treff ALLTID 1 og 15 hver måned må da være et veldig godt forslag? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff ALLTID 1 og 15 hver måned må da være et veldig godt forslag? : smil :

 

Er det fordi det klaffer med lønningsdag så du har råd til babb?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fordi det klaffer med lønningsdag så du har råd til babb?

He he he... Nei, det var bare et forslag for å gjøre det lettere å få et "variert" treffpunkt. Som jeg skriver tidligere her, så får jeg nå annet "ærend" tirsdager i hele vinter og det er litt surt å alltid gå glipp av treffene : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe! men kan ikke lokallags leder få litt orden her nå? når skal vi ha treff? hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.