#201 Skrevet Desember 8, 2008 Da er det tid for å skubbe denne opp igjen, for å minne om lokallagsmøte i morgen kl. 20:00 på vanlig plass (Burger King på Vinterbrosenteret). Det er bare å få på seg Ulvangsokker, ullstillongs og lue:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Desember 8, 2008 hehe er med på den ass vis ikke jeg skal støpe glassfiber i hele morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Desember 8, 2008 Da er det tid for å skubbe denne opp igjen, for å minne om lokallagsmøte i morgen kl. 20:00 på vanlig plass (Burger King på Vinterbrosenteret). Det er bare å få på seg Ulvangsokker, ullstillongs og lue:). pokker at mine ullvangssokker er utslitte. men skal vel finne dugende erstatning. jeg kommer iallefall ca kl. 20.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Desember 9, 2008 Satser på å ta meg en tur i dag, må bare en tur å leke Wayne "Bambi" Gretzky 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Desember 9, 2008 Bjørnar, vet ikke om du har fått nota, med tar du ansvar og tar med skiltplater? Marius Sollerud trenger på sitt nye glis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Desember 9, 2008 Ich komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Desember 9, 2008 Bjørnar, vet ikke om du har fått nota, med tar du ansvar og tar med skiltplater? Marius Sollerud trenger på sitt nye glis Jepp.. Han sendte meg PM;) Jeg tar med skiltplater til de som trenger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Desember 9, 2008 Tar en tur i en heller sliten vinter-Barock 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Desember 9, 2008 Jeg skulle gjerne hatt skiltplater jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Desember 9, 2008 Jeg trenger også skiltplater ...og klistremerker hvis du har det også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Desember 9, 2008 hehe jaa:D masse skiltplater å klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Desember 9, 2008 Hyggelig å hilse på dere, gutta Og takk for titten på Låven, J-A og Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Desember 10, 2008 Hyggelig å hilse på dere, gutta Hyggelig med besøk fra "utlandet" også. Har nå satt til livs åtte Kinderprodukter (orka ikke tre egg, av en eller annen grunn..) og føler meg rimelig "full": grønn :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Desember 10, 2008 Fikk desverre ikke mulighet til å komme i går da jeg ble kalt ut på hasteoppdrag til "oldingene" som ikke hadde nett... Fikk ihvertfall det opp å gå igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Desember 13, 2008 hvem er det som har follo sin banner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Desember 13, 2008 hvem er det som har follo sin banner? Christian Seth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Desember 13, 2008 hvem er det som har follo sin banner? Tror vi får finne på noe annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Desember 13, 2008 Går an å ringe da, 938 85 494 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Januar 6, 2009 Er det treff i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Januar 6, 2009 x2? er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Januar 6, 2009 Det er partalls uke vi er i nå, med andre ord er det Kong Burger i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Januar 6, 2009 Er det treff i dag? 1 x2? er det? 2 Ja, 3.stk med, da er det treff:D 3.stk! Ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Januar 6, 2009 okey ta en tur bjørnar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Januar 11, 2009 Går an å ringe da, 938 85 494 Er nok ikke noe vits og prøve og ringe på det nr, det er bare et nr som står registrert på firmaet mitt for at jeg skal få bedrifts fordelene til Netcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Januar 11, 2009 Er nok ikke noe vits og prøve og ringe på det nr, det er bare et nr som står registrert på firmaet mitt for at jeg skal få bedrifts fordelene til Netcom Den er grei, men da tar du med banneret på neste lokallagstreff eller leverer det til Bjørnar ved anledning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...